Hlavní obsah

Polívková se vdala v Itálii bez maminky. Do smrti mě to bude mrzet, je to koza blbá, říká Steimarová

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Profimedia (placená licence)

Chystání svatby se povedlo herečce Anně Polívkové dokonale utajit, mnozí ani netušili, že potkala tu pravou, osudovou lásku. Nakonec se ale velký den musel obejít bez maminky. A ta nebyla jediná, která v Itálii chyběla.

Článek

Před pár dny si na jihu Itálie vzala herečka Anna Polívková svého tajného přítele Giuseppeho, který v Česku pracuje jako manažer jednoho z největších pražských pivovarů.

Tvrdila, že je to jen kamarád

Dlouho přitom nikdo ani nevěděl, že po svém boku někoho má. A když už ho někam vyvedla, obvykle tvrdila, že je to jen kamarád. Skrývat se přestali až letos v létě, kdy se na filmovém festivalu v Karlových Varech nebránili polibkům a bylo jim jedno, kdo je u toho vidí. Veselku vystrojili v jižní Itáli a nechyběl otec Anny, herec Bolek Polívka. Její maminka Evelyna Steimarová ale nedorazila. A jedno jí to rozhodně nebylo.

Zdravotní problémy ji udržely doma

„Jsem na tom zdravotně fakt mizerně. Kdyby to jen trochu šlo, tak jsem v Itálii. Mně je ale vážně zle, sotva lezu. Anče to ale strašně přeju, jsem tam s ní a ona to ví,“ řekla Evelyna Steimarová Blesku. Doprčic, to je život na hovno. Dcera se mi vdává a já se tu ploužím z lékárny a sotva dejchám. Nadosmrti mě tohle bude mrzet. I když ne dlouho, protože umřu brzy,“ přiznala, že ji trápí vážné zdravotní problémy.

„Anča je koza blbá, že se takhle pozdě vdává! Kdyby do toho praštila před deseti lety, byla bych tam s ní a vytáčela rokenrol. Věřte mi, že jsem strašně nešťastná, že tam nejsem. Každý chce mít na svatbě oba rodiče,“ dodala. Přesto se svatba konala.

Ani bratr nedorazil

Nakonec nedorazil ani brat Vladimír s maminkou Chantal Poullain. I ta měla koupené letenky, jenže se jí krátce před odletem udělalo zle a zjistila, že má covid. Svatba se tak musela obejít i bez nich. I oni ale přejí Polívkové hodně štěstí s mužem, kterého si pro životní cestu vybrala.

Jen se nabízí otázka, proč herečka neudělala svatbu v Česku, kam by pro její maminku bylo přeci jen o něco snazší dojet? Pokud má ale i Giuessepe rodinu v Itálii, možná, že to zkrátka byla Sophiina volba…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz