Hlavní obsah

Manžel si přivedl milenku domů. Oba skončili špatně, říká Simona (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Byla s nimi rychle hotová

Do manželství vstupovala s tím, že jednou skončí. Potřebovala rodičům ukázat, že si dokáže najít partnera, jinak hrozilo, že ji vydědí. Nicméně ze sebe nehodlala nechat dělat hlupačku. Za žádnou cenu.

Článek

Jejich manželství bylo něco jako obchodní transakce. Simona svému partnerovi pomohla k vlivným lidem, které znala díky rodičům. A to mu moc pomohlo v podnikání. „Na oplátku jsme měli dohodu, že po určitou dobu budeme v manželství. Ale v tom smyslu, že na veřejnosti nikdy nesmí být znát, že je mezi námi něco jinak, nebo že to neklape,“ vysvětlovala sympatická plavovláska.

Jedna velká komedie

Takže když měli svatbu, bylo to opravdu velké. Sjeli se tam všichni její známí z širokého okolí. „Rodiče se potřebovali pochlubit. Manžel byl předem „nabrífován“, co smí a co nesmí říkat, jak moc se může pouštět do popisu svého zaměstnání. Dostali jsme přesný scénář, jak máme popisovat naše seznámení atd. Prostě obrovská komedie, kterou si neumí představit nikdo, kdo tam nebyl.“

Nutno ale říct, že to vyšlo na výbornou. Všichni hosté odjížděli nejen s plnými žaludky, ale také s pocitem, že šlo o velmi vydařenou akci. A o to celou dobu šlo. „Nikdo se nezajímal, co cítíme, jak se cítíme, jaké máme plány. Šlo o tu událost. Ukázat všem, že na to máme a že jsme někdo. Takže naši byli spokojeni, což znamenalo, že jsem byla spokojená i já,“ usmívala se Simona.

Nějakou dobu všechno klapalo jako na drátkách. Robert si hrál na hodného manžela. A pokud měl nějaké románky, nechával je „za dveřmi“, Simona o ničem nevěděla. „Tak zněla domluva. Dodržoval ji, já plnila svoji část. Doufala jsem, že to tak vydrží dostatečně dlouho a že rodiče za nějaký čas poleví v pozornosti a my se budeme moci rozvést.“

Udělala s nimi krátký proces

Bohužel pro Simonu to ale dopadlo jinak. „Nesnáším, když ze mě někdo dělá pitomce,“ procedila mezi zuby při vzpomínce na chvíli, kdy se manželské plány zcela zhroutily. Přišla totiž neplánovaně domů, měla být na firemní akci celý víkend. A našla manžela s jinou ženou. „Jasně jsem mu řekla, že nikoho nebude tahat domů. Kdokoli je mohl vidět a začít šířit drby, což jsem si nemohla dovolit. Takže mě strašně naštvalo, když jsem je tam viděla.“ Simona byla zvyklá, že je vždy po jejím. I proto ji to, co viděla, dost vykolejilo.

Pak už šlo všechno ráz na ráz. Její manžel tím okamžikem skončila, aniž si to možná uvědomoval. „Samozřejmě, že jsem zrušila všechny jeho kontakty. Všichni se dozvěděli, co je zač, že je nevěrný zrádce. A přidala jsem si další detaily, které se sice nestaly, ale zněly uvěřitelně. A pokud jde o tu ženskou, zařídila jsem jí vyhazov z práce a rozvod. Panička byla totiž také vdaná, uvedla Simona. Ani její život pak ale nebyl žádný med. Musela rodičům hodně vysvětlovat a souhlasit s tím, že dalšího partnera jí najdou oni. Bohužel pro ni je o pětadvacet let starší.

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz