Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manželka mi nabídla kamarádku. Byla to past, chytla se sama, říká Ivo (35)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nic takového nečekal

S manželkou byli šťastni, žádnou podpásovku od ní nečekal. Přesto přišla a Ivo měl štěstí, zcela výjimečně totiž „vábení“ nepodlehl. Zároveň přiznává, že v jiné situaci by se nachytat určitě nechal.

Článek

Byli v pohodě. Tak se dá poměrně výstižně charakterizovat vztah Iva a o pět let mladší Aleny. Pravdou je, že pracovník v IT si onu „pohodu“ vytvářel po svém. „Netvrdím, že jsem byl svatoušek. Zkrátka jsem vždycky měl rád ženy, což manželství nezměnilo. Na druhou stranu jsem se vždy snažil své úlety držet jen v rámci flirtování. Snažil, netvrdím, že se to pokaždé povedlo,“ usmívá se.

Doslova mi ji nutila

Je možné, že jeho sympatická manželka měla podezření, že se její drahoušek sem tam někde nezpomene s nějakou jinou krasavicí. Ať měla důvody jakékoli, na Iva políčila pastičku. „Na jedné akci se hrozně opila. Tedy dělala, že se hodně opila. Kdo ví, jak to bylo. Podle mě si džus ředila vodou, ne vodkou. Ale to je jedno. Každopádně když jsme byli v nejlepším, řekla mi, že za ní dorazí kámoška. Což nebylo nic neobvyklého.“

Aleny kamarádka byla velmi hezká, zhruba pětadvacetiletá žena. Všichni si začali povídat a vypadalo to, že se dobře baví. Když byli v nejlepším, Alena svého partnera šokovala. „Nabídla mi, jestli si nechci její kámošku „půjčit“. Doslova mi ji nutila. Prý abychom si užili, že se k nám pak přidá apod. Tušil jsem, že jsem v tom nějaká lotrovina, takže jsem se na oko urazil a odešel domů.“

Voda na jeho mlýn

Za pár hodin poznal, jak dobře udělal. Jeho manželka přišla domů, kupodivu po kocovině ani památky. „Byla samý úsměv, evidentně v dobré náladě. Samozřejmě za chvíli kápla božskou. Prý si mě chtěla prověřit, jestli skočím po jiné ženské a takové ty řeči. Jenže v té chvíli ještě nevěděla, že se do pasti chytla sama. Byl jsem na koni víc, než kdy jindy.“

Ivo udělal scénu, za kterou by se nestyděla žádná žena. Své drahé polovičce vyčetl, že mu nevěří a kontroluje ho. „Byla z toho hodně špatná, což se mi hodilo. Věděl jsem, že po tomhle budu mít hodně prostoru a neřekne mi vůbec nic, i kdyby měla sebevětší podezření.“ A aby toho nebylo málo, Ivo „z trucu“ odjel za kamarádem na víkend. Alena nevěděla, že „kamarád“ se jmenuje Hedvika, měří 172 centrimetrů a má dlouhé blond vlasy.

Pro Iva nastaly v jeho záletech zlaté časy. Dnes s radostí vzpomíná na onen večer, kdy „prošel“ zkouškou. „Musím uznat, že jindy bych do té holky šel a vyzval manželku, abychom šli do trojky. Ale já měl tenkrát fakt blbý den, navíc jsem byl utahaný. A jak dobře to dopadlo.“ Nutno říct, že s Alenou jsou stále spolu. A šťastni, jak už bylo řečeno na začátku. Ivo má volnost a jeho partnerka si myslí, že seká dobrotu. A pokud ji napadne, že by si ho mohla prověřit? Tak tu myšlenku honem rychle zapudí.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz