Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Nachytala jsem manžela s milenkou. Jeho reakce mě totálně uzemnila

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Dlouho se nemohla vzpamatovat

Jejich manželství sem tam utrpělo nějaký ten šrám, Marcela (37) však netušila, v jak velké krizi se nachází. Dozvěděla se to tím nejhorším možným způsobem.

Článek

Byli spolu už dvacet let, Marcela jiného muže prakticky nepoznala. Začala s Petrem chodit, prožila s ním své „poprvé“, po šesti letech se vzali. Rok od svatby porodila první dítě, o tři roky později druhé. Všechno se to zdá jako namalované osudem. „Nestěžovala jsem si. Sice jsme neměli moc peněz na rozhazování, ale na slušný život úplně v pohodě,“ říká sympatická brunetka.

Byla to náhoda

Dodnes si ten den pamatuje. Byl leden, zima, že by „psa nevyhnal“. Na ulici skoro nikdo, všichni se raději schovávali v teple svých domovů. „Já se také přemlouvala, abych šla nakoupit. Uvažovala jsem, zda raději neobjednat nějakou službu, která vám nákup přiveze. Nakonec jsem se ale donutila a vyrazila.“

Ani v supermarketu téměř nikdo nebyl, měla tedy hotovo za pár minut. Vzpomíná, že chtěla uvařit svíčkovou, manžel na ni měl už nějakou dobu chuť. „Chtěla jsem být rychle doma, tak jsem se v podstatě vyřítila z obchodu a narazila do nějakého páru. Začala jsem se omlouvat, zvedla jsem oči a v tu chvíli jsem ho viděla,“ popisuje setkání s partnerem Marcela.

Byl to obrovský šok

Podle Marcely se ještě ani nestihli pustit za ruce. „Můj Karel si držel nějakou vychrtlou blondýnu, která měla zuby větší než náš křeček. Byla jsem samozřejmě v šoku, vypravila jsem ze sebe jen nějaké podivné zvuky, slova to moc nepřipomínalo. Asi půl minutu jsme na sebe všichni tři jen koukali. Když si to promítnu zpětně, bylo to vlastně docela komické.“

Když se trochu „oklepala“, začala na ně dle svých slov ječet něco ve stylu, jestli si dělají srandu a co to má znamenat. „Použila jsem některá slova, která bych nerada opakovala. Ani jsem nevěděla, že je umím.“ V každém případě, když přešel první vztek, chtěla od manžela vědět, jak si to jako představuje.

Manžela vystěhovala

A v tu chvíli přišel asi největší šok. „Úplně v klidu se na mě podíval a řekl mi, ať přestanu dělat scény a že jestli chci, můžu se k nim přidat a půjdeme všichni k nám. Ta bloncka se jen zazubila a mrkla na mě. Nevydržela jsem to, napřáhla jsem se a jednu jsem jí vlepila. Kukadla protočila, ale ani nemukla. Tím jsem s ní skončila. A vlastně i s Karlem.“

Věci pak vzaly rychlý spád. Ještě než se záletný manžel stačil vrátit domů, měl většinu věcí před bytem. Nechtěla jsem ho už nikdy vidět. Rozvedli jsme se a každý začal vlastní život. Já jsem dnes spokojená.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz