Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Podvedla jsem manžela, přiznává Katka (32). Vyděsilo ji, jak zareagovala

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nechápala, co se s ní děje

Jejich manželství bylo vždycky celkem v pohodě. Sem tam se pohádali, ale brali to jako součást společného života. Vychovávali dvě děti a zdálo se, že je vše zalité sluncem. Až do oné osudné noci.

Článek

Toužila po tom mít kariéru, být svým okolím uznávána. Nutno říct, že si pro tento život zvolila dobrého partnera. Kamil byl v tomto ohledu její pravý opak. Sice vydělával docela slušné peníze, ale kariérní růst mu nic neříkal přesto, že mohl být několikrát povýšen. S tím by ale bylo spojené cestování a víc času v práci. „Chtěl být raději s rodinou. Já také, o tom žádná. Zároveň mě to ale táhlo pryč, něco dokázat,“ vzpomíná Katka.

Věděla, že se o děti vždy postará. Umožňoval jí profesně růst a nikdy jí kvůli tomu neřekl křivého slova. Moc jsem si ho za to vážila. Uvědomovala jsem si, že ne každý chlap by to bral takto v pohodě.“ Katka tedy byla často mimo domov, cestovala po celé Evropě. Naplňovalo ji to, vždy se vracela veselá, i když často unavená.

Osud jim dal čtyři společné dny

Když k nim do firmy nastoupil nový kolega, nijak to neřešila. Za roky, co tam působila, se kolem ní vystřídalo mnoho lidí. Tentokrát to ale bylo jiné. Daniel byl šarmantní, charismatický a s klienty mu to šlo. Mnohokrát jsem se přistihla, že na něj tajně zírám. Ty jeho ruce! Měl naprosto úžasné ruce! Zakazovala jsem si jakékoli „divné“ myšlenky, ale bylo to silnější.“

Přesto se zdálo, že své pocity dokáže ukočírovat. Jenže osud jí do cesty postavil velkou překážku. „Vedení se rozhodlo, že nás společně pošlou do Finska na jednu konferenci. Celkem čtyři dny jsme měli být prakticky neustále spolu. Měli jsme naplánována jednání, ale i soukromé aktivity. Bylo mi jasné, že bude hodně těžké, abych se udržela. Musel by mi v tom hodně pomoci.“

Bojí se, co přijde dál

To se ale bohužel nestalo. Daniel dělal všechno proto, aby Katku „dostal“. Druhý večer se to stalo. „Večer zaklepal na dveře mého pokoje. Tak nějak jsem ho čekala. Otevřela jsem mu jen v noční košilce. Nemluvili jsme, ani slovo nepadlo. Skončili jsme v posteli a bylo to naprosto úžasné. Ráno jsem se nenáviděla a přísahala si, že už se to nesmí opakovat.“

Jenže ten večer nastal obdobný scénář. Další noc plná vášně. „Nenáviděla jsem se ještě víc. Ale pocity byly jiné, zjistila jsem, že se mi to moc líbí a chtěla bych to znovu a znovu. Takhle reakce mě naprosto vykolejila a vyděsila. Netušila jsem, jak s ní naložit.“

Naštěstí se ukázalo, že Daniel je ženatý. Katce řekl, že to byl fajn úlet, ale nechce v ničem dál pokračovat. „Docela se mi ulevilo. A ještě víc, když po pár měsících z firmy odešel, dostal nabídku ze Španělska. Manželovi jsem samozřejmě nic neřekla, snažila jsem se mu můj zkrat všemožně vynahradit. Nicméně se děsím, kdy do firmy přijde jiný „Daniel“. Protože dnes už vím, že podlehnout není až tak složité.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz