Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Tchán se na svatbě opil a vše mi práskl. Byl to šok a konec, říká Ivo (36)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

Dozvěděl se toho příliš mnoho

Seznámení, dva roky randění, pak rok společného života a svatba. Vlastně vše běželo úplně v pohodě. Až do večera po obřadu, kdy se staly věci, které bohužel nešly vrátit zpět a znamenaly konec.

Článek

Průměrný pár s průměrnými ambicemi a plány. Nic nenasvědčovalo tomu, že by se Klára s Ivem někdy dostali do situace, která nebude mít řešení. „Vše jsme si říkali, takže překvapení nehrozilo, což byla velká výhoda, když jsme se potkávali s kamarády toho druhého. Netušil jsem, jak moc jsem se pletl,“ vzpomíná Ivo.

Stačilo pár hodin a vše bylo jinak

Spojovali je koníčky, oba milovali sport, turistiku, výlety. Takže o zábavu měli postaráno a nikdo moc neřešili, kam na dovolenou.Bylo to prostě dokonalé. A když někdo s něčím náhodou nesouhlasil, prostě jsme našli kompromis, který pak vyhovoval oběma. Nic předtím jsem podobné pohodové domluvy nezažil.“

Zásnuby a plánování svatby tak bylo logickým vyústěním. Navíc se opravdu milovali. Ivo se znal s jejími rodiči prakticky od samého začátku, takže i zde věděl, co čeho jde. „Tchán byl sice trochu podivín, ale v dobrém. Chlapík od rány, který to měl v mládí těžké, ale dokázal se vypracovat a zajistit rodinu,“ má jasno Ivo. Právě tchán mu ale změnil život a vše, čemu do té věřil, během několika hodin zbořil.

Neřekla mi všechno

Veselka byla skvělá, sjeli se jejich známí, které už nějakou dobu neviděli, užili si obřad a vypadalo to, že i pokračování nebude mít chybičku. „Přišel za mnou Honza, tedy tchán s tím, že si musíme promluvit. Měl hodně upito, takže jsem mu říkal, že to necháme na další den. Jenže on na tom trval a ujišťoval mě, že to bude jen na chvíli.“

Sedli si stranou od ostatních hostí, otevřeli si víno a tchán začal vyprávět. „Povídal mi, jak to s mojí manželkou neměli snadné, že se chytla blbé party a tak. V pohodě, to jsem věděl, neměl jsem problém přijmout, že dřív prováděla hlouposti. Jenomže Klára mi neřekla všechno.“

Z pana Honzy totiž začaly „vylézat“ detaily, o kterých Ivo neměl ani tušení. „Nejprve jsem se dozvěděl o drogách. Šokovalo mě, že s nimi přestala jen chvíli předtím, než mě potkala, resp. v té době se vrátila z léčby. Tchán mi také řekl, že ta jejich parta několikrát zmlátila lidi tak, že je vezla sanitka. A moje manželka se na tom měla podílet.“

Ze svatební noci sešlo

Ivo z toho byl úplně vedle. Nejprve řešil, do jaké míry je to pravda a co si tchán v opilosti přibarvil. Rozhodl se, že ihned řešit nebude nic. „Vymluvil jsem se, že jsem přebral alkohol i jídlo, Klára sice chvíli prskala, že ze svatební noci nic nebude, ale pak mě „pustila“ spát. Samozřejmě jsem neusnul, pořád se mu to přehrávalo v hlavě.“

Ráno šel za Klárou s tím, že si musí promluvit a sdělil jí, co se dozvěděl. „Chvíli zapírala, snažila se vše zahrát do autu, dělala si z toho legraci. Ale pak mi vesměs potvrdila vše, co její táta říkal. Byl to zase šok, čekal jsem, že to bude mít rozumné vysvětlení. Ivo zradu své partnerky nikdy nerozdýchal přesto, že spolu byli ještě další rok. „Pak jsem požádal o rozvod, nešlo to dál.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz