Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Zničila jsem manžela. Pyšná na to nejsem, ale soucit nezasloužil, říká Jana (38)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

Když jí došla trpělivost, začala jednat

Nikdy nevěřila, že se v ní ukrývá zlé „já“. Nakonec, většina lidí měla Janu za milou, možná až naivní ženu, která života jen tak proplouvá. Všichni byli hodně překvapeni, když ukázala, co v ní je.

Článek

Najít soulad mezi přemýšlivou a často v „jiném světě“ se pohybující Janou a jejím energickým a akčním manželem, nebylo vždycky zrovna jednoduché. Proto někteří z jejich známých nechápavě kroutili hlavou, když ti dva oznámili, že se chtějí vzít a zůstat spolu do konce života.

Nutno ale říct, že jim za téměř sedm let manželství ukázali, že si vzájemně dokáží vyhovět a najít hodně společného. „Ne nadarmo se říká, že protiklady se přitahují. A my opravdu byli v mnohém každý jiný. Vzájemně jsme se však obohacovali, dokázali jsme si vycházet vstříc,“ vzpomíná Jana.

Řekl jí, ať se odstěhuje

Jedinou kaňkou jejich vztahu bylo, že neměli děti. Ne, že by si nepřáli, ale nešlo to. „Nechci to rozebírat. Prostě nám nebylo dáno, abychom se stali maminkou a tatínkem. Alespoň pokud jde o vlastní potomky. Bavili jsme se celkem vážně o tom, že si nějaké miminko adoptujeme. Možná dvě. Ale na to už nedošlo, věci se rozeběhly zcela jiným směrem.“

Marek si totiž našel jinou ženu. Nejprve do podle slov Jany vypadalo jako krátkodobý úlet, který mu hodlala odpustit. Jenže brzy se ukázalo, že to nebude jen tak. „Zdálo se, že s ní plánuje život. Nejprve nenápadně, pak ale zcela okatě. Začal mi dávat najevo, že už se mnou nepočítá a že nejlepším řešením bude, když se rozvedeme. Bylo mi v té době šestatřicet a představa, že mám začít znovu, mě děsila.“

Její manžel si navíc „vymyslel“, že dům, ve kterém bydleli, chce pro sebe a svoji novou lásku. „Řekl mi, že bych se měla odstěhovat s tím, že vyřešíme finanční vypořádání později. Na to jsem samozřejmě nepřistoupila, on mi ale začal dělat ze života peklo,“ vysvětluje Jana.

Všechno se mu zhroutilo

Její manžel si začal svoji milenku vodit do jejich společného domu. Pořádali večírky, zvali si přátele. „Dokonce i naše společné, kteří mě prostě vymazali. Šli za Markem a vůbec jim nevadilo, že mě vlastně podvádí. A navíc ze mě dělal totální blbku. Rozhodla jsem se, že to takhle nenechám. Neříkám, že jsem na své jednání hrdá, ale moc jiných možností jsem neviděla.“

Jana měla uložené některé fotky, které měly zůstat navždy jen mezi manželským párem. Teď ale vytáhla na světlo a rozeslala nejen jeho známým, ale i lidem v práci, hlavně nadřízeným. Bylo to jako dominový efekt. Všechno se mu začalo hroutit, z práce ho vyhodili, protože se s nimi pohádal. A přátelé ho nechali stejně, jako předtím mě. Nechala jsem ho prostě ochutnat jeho vlastní medicínu.“

Dnes je Jana samozřejmě už nějaký ten pátek rozvedená. Nový vztah ale nemá. „Nechci chlapa, jsem na nějakou dobu vyléčená. Možná za rok či dva to přehodnotím. Ale teď je mi dobře takto.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz