Hlavní obsah
Nakupování

Hlavní dárky jsem pro tento rok objednal z Německa, Polska a Číny

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay.com

České e-shopy letos u mě ostrouhaly. A není to jen problém ceny, ale hlavně se jedná o fakt, že jinde mají lepší výběr a seženu tam věci, které jsem na našem trhu jednoduše nesehnal.

Článek

Jak jsem psal již v minulosti, tak u nás jsme vyměňování dárků mezi dospělými členy rodiny zrušili. Objednal jsem si tedy věci pouze pro synovce a pro sebe. Ačkoliv jsem se vždy snažil začít hledat na českém e-shopu, tak jsem vždy skončil na nějakém tom zahraničním, který mi dokázal nabídnout přesně to, co jsem potřeboval.

Oblečení: Jako každý rok jsem si chtěl objednat nějaký merch od kapel, které rád poslouchám. Zde jsem šel celkem na jisto a objednal z již prověřeného německého e-shopu, který má i českou podporu. Na českých e-shopech sice lze něco málo dohledat, ale rozhodně ne v takovém výběru, abych byl plně spokojen.

Autíčka: Autíčka sice prodává u nás kde kdo, ale opět bohužel s omezeným výběrem. Třeba autíčka Hot Wheals u nás spousta e-shopů prodává tím stylem, že si můžete objednat třeba 5 kusů, ale kterých pět kusů vám dorazí již nijak neovlivníte. Sice podle rady jednoho z nich můžu v případě nechtěného kusu autíčko vrátit a objednat nové, ale to opravdu někdo chce? Já ne, a proto mě přímý a bohatý výběr u sousedů v Polsku velmi mile překvapil. Tesla je tedy konečně doma a bude čekat pod stromečkem na své rozbalení.

Karty: Synovec je ve svých čtyřech letech blázen do dinosaurů, a proto jsem přemýšlel nad tím, co vlastně s dinosaury ještě nemá. No a bouchly mě do oka karty. Na přední straně je obrázek dinosaura s jeho názvem, délkou, váhou a sílou. Pomocí síly (či po dohodě třeba i váhou nebo délkou) lze hrát válku, kdy karty bere ten, kdo má zrovna vyšší hodnotu. Na zadní straně jsou napsány podrobnější informace o daném druhu dinosaura s jednou otázkou k tomuto druhu. Tyto karty byly objednány z Číny, a proto není překvapením, že všechny informace jsou v angličtině.

Merch seriálu Křídový kemp: Snažil jsem se najít něco s tematikou jednoho seriálu, který si oblíbil na Netflixu. Na českých e-shopech opět na první pohled nic moc použitelného. Nakonec jsem tedy našel puzzle s danou tematikou. Jen tak pro zajímavost jsem se kouknul opět ke kolegům do Polska a tam jsem to samé puzzle (pro zajímavost bylo vyrobeno v Itálii) našel o cca polovinu levněji.

Vlastně jednu věc jsem na českém e-shopu přeci jen koupil. Ale o této skutečnosti jsem již psal v tomto článku, čili zkušenost velmi špatná.

České e-shopy v konkurenci zahraničních letos jednoznačně propadly. Nejen cenou, ale hlavně nabídkou, která je v zahraničí o několik tříd výše. Zareagují naše e-shopy příští rok na tuto situaci nebo si budou stále hrát na svém písečku a divit se, že jim klesají tržby a opouští je zákazníci?

Anketa

Objednávali jste letos dárky ze zahraničí?
Ano
28,6 %
Ne
71,4 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 7 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz