Článek
To jsem tak shledala, že je již potřeba koupit synovi nové boty. Takže jsem zadala do vyhledávače „zimní boty“ a rázem prohledávala obrázkovou nabídku příslušných bot. A tu zahlédla nadějné kandidáty odpovídající mé představě a hlavně velikosti. Klikla jsem na e-shop, dala boty do košíku a poté se přesunula k dalšímu kroku k dokončení objednávky. A v tom mě upoutala kolonka Služby navíc, kde bylo:
PŘIDEJTE SPROPITNÉ SKLADNÍKOVI 20 Kč
Naši skladníci odvádějí skvělou práci, denně zvládají balit stovky objednávek a jejich úsilí si zaslouží ocenění. Nyní máte možnost přímo odměnit skladníka malým příspěvkem, který jim udělá radost a podpoří jejich náročnou práci.
DOPŘEJTE SKLADNÍKOVI ENERGY DRINK (URYCHLÍ VAŠI OBJEDNÁVKU) 49 Kč
Vaše zboží je SKLADEM a připravené k okamžité expedici. Odměňte skladníka Energy drinkem, který mu dodá extra sílu, a vaše objednávka tak bude vyřízena s maximální rychlostí a péčí.
POJIŠTĚNÍ BALÍKŮ 29 Kč
Pokud se s tvým balíkem něco stane, okamžitě ti pošleme nový.
PŘEDNOSTNÍ ZABALENÍ 39 Kč
Pokud je zboží skladem, vaši objednávku upřednostníme a odešleme co nejdříve, aby k vám dorazila v co nejkratším čase.
Jediné, co z toho znám jako již běžné, je to pojištění balíků. Ale to ostatní já osobně hodnotím jako přinejmenším zvláštní, když tu službu vlastně nemůžete předem vidět, a tudíž patřičně ohodnotit, jak se ke zboží chová, jestli nezamění nějakou položku, na něco nezapomene, což zjistíte až po přijetí zásilky jejím a rozbalení. U číšníka nebo kadeřnice máte prostor hodnotit, ale u skladníka v e-shopu? Ani žádné fotky tam nejsou, přímo jich nebo místa, kde objednávky balí.
Okamžitá expedice, pokud je zboží skladem, její vyřízení s maximální péčí a rychlost odeslání by snad měla být samozřejmost.
A přednostní zabalení? Jakpak by to asi dělali, kdyby tuto možnost volil každý druhý. Což se může klidně stávat třeba před Vánoci. Slibovat rychlejší doručení, když se může stát cokoli, k tomu je i dost možné, že ať tuto možnost zvolíte či ne, vyjde to nastejno. Protože dnes už se e-shopy snaží zasílat co nejrychleji, minimálně v den připsání platby zákazník očekává, že už se na odeslání objednávky pracuje a pokud třeba přijde po zaplacení až za tři dny, už je tak nějak rozmrzelý, alespoň já tedy ano.
Zatím jsem se s touto možností ocenit pracovníka v online obchodě setkala ještě u jednoho e-shopu s povlečením, kde měli:
SROPITNÉ PRO BALIČE
A možnost zvolit částku 5 Kč 10 Kč 20 Kč 50 Kč 100 Kč vyvedeno v obrázcích kovových mincí.
A co vy? Už jste se s tímto setkali? Já zatím pouze dvakrát a že nakupuji online docela často.






