Hlavní obsah

Klasická média pod vlivem vyhledávačů a sociálních sítí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Tomáš Němec - vlastní fotka

V čem umělá inteligence nemůže nahradit člověka v médiích.

Článek

Chci tady nechat k úvaze rozhovor Libuše Šmuclerové s Čestmírem Strakatým na jakési platformě, o které jsem ještě před několika dny neměl ani ponětí. Abych pravdu řekl, před rokem jsem neměl ani ponětí, kdo je Čestmír Strakatý. Ale někde jsem se dočetl, že je to nejlepší moderátor současnosti. A tak jsem si na měsíc zaplatil jeho podcast na Herohero. Po měsíci jsem zjistil, že to je pán, kterému hodně chybí všeobecný rozhled, ale za to umí nalákat nejvíc zájemců, aby si jeho podcast předplatili. Po měsíci jsem zjistil, že pro mě způsob, kterým vede rozhovory, není zajímavý, a má hosty, které už jsem slyšel jinde zadarmo.

Dnes na mě vykoukl na YouTube, ale na jakési jiné platformě (či pořadu) jeho rozhovor s Libuší Šmuclerovou, známou mediální manažerkou o proměně médií v souvislosti s rozvojem sociálních sítí a vyhledávačů. Opravdu její pohled na vývoj médií stojí za poslech. Měl jsem pocit, že pan Strakatý ve své honbě za lajky a předplatiteli svých podcastů vůbec nechápe, co ona říká. Skoro mi připadalo, jako že je dost hloupý. Ale před prognózami paní Šmuclerové a jejím náčrtem analýzy současné mediální situace smekám.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz