Hlavní obsah

Nemám rád Moravce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Tomáš Němec - vlastní fotka

O politických diskuzích a o politice

Článek

Já se už léta na Moravce nemohu dívat. Proto jsem uvítal, že vznikla CNN Prima News a nyní i na Nově pořad Za pět minut dvanáct. Ale stejně se nevydržím dívat na politické pořady celou hodinu. Dnes jsem se chvíli díval na Partii paní Tománkové. Byli tam proti sobě Martin Kupka a Patrik Nacher. Oba dva považuji za velmi slušné politiky. Jen jsem nikdy nepochopil, proč se Nacher přidal k Burešovi a když už se přidal, proč ho už dávno neopustil. Zase jsem si uvědomil, že v každé straně existují slušní a konstruktivní politici, ale také zm*di a č*ráci, abych se vyváženě vyjádřil termíny Bureše a mladého Koláře. Líbilo by se mi kdyby se ve volbách nemusely volit strany, ale kdyby člověk mohl dávat hlasy jednotlivým politikům bez ohledu na stranickou příslušnost. Bohužel to nejde. Já vím. Takže příště asi zase vyhrajou Burešovy peníze.

Zdroj:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz