Hlavní obsah
Knihy a literatura

Už sis stáhnul svůj novoroční dárek od Ježíška?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Rosy - The world is worth thousands of pictures z Pixabay

Vidlák napsal před Vánocemi Ježíškovi. A právě teď dostal odpověď, která udělá radost i tobě.

Článek

Dopis Ježíškovi

Milý Ježíšku!

Už 10 let může každý v Česku, od batolete po důchodce, investovat pomocí penzijního spoření. Nevím, jestli to na konci roku 2012 byla tvoje práce, nebo za to máme poděkovat tehdejší vládě, ale povedlo se. Díval jsem se na poslední čísla a už si v tzv. účastnických fondech spoří 1,6 miliónů lidí.

Prohledal jsem celý web a nenašel jsem vůbec nic! Nepochopím, že za těch 10 let nevznikla alespoň jedna knížka s přehledem všech fondů, s informacemi o všech poplatcích, dosaženém zhodnocení za poslední období a rizikovostí fondů. Vše jednoduše a stručně. A nejlépe zdarma, přece jen každá ušetřená koruna se hodí. Jak si mám bez dobrého přehledu vybrat pro mě nejlepší spoření?

Prosím, Ježíšku, pokud o nějaké knížce se všemi fondy penzijního spoření víš, dej mi vědět. Slibuji, že si to nenechám pro sebe, ale budu sdílet dál.

Předem moc díky, Vidlák

Odpověď od Ježíška

היי קלשון,

אני שמח שזכרת אותי. קראתי את הבלוג שלך ואני חייב לומר שהוא אלוהי! לכן אני שמח לעזור. נתתי לאבא שלי להאיר את שני הבנים הטובים ביותר, שניהם בשם מרטין. הם יצרו בדיוק את סוג הספר שאתה מחפש שלא נכתב כבר 10 שנים. אני קורא לזה „תנ"ך של חיסכון פנסיוני“. ובדיוק ברגע זה שלושת המלכים לוקחים אותה אלינו. אם אתה לא רוצה לחכות, אתה יכול להוריד את הספר כאן.

אני מחכה בקוצר רוח למאמרים החדשים שלך! יֵשׁוּעַ

Děkujeme!

Takovou super zprávu asi nikdo nečekal. Po deseti letech je zde první kompletní přehled všech penzijních fondů. Vidlák vše nastuduje a hned v lednu o novince napíše více. Zatím si ji zdarma můžeš stáhnout zde.

Foto: Vidlákovy peníze

30 fondů penzijního spoření

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz