Hlavní obsah
Názory a úvahy

Na slovenském sport.sk končí diskuze. Vulgarit a hnoje bylo už moc

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Vlachovina, AI generated

Babašská Malá na východě Slovenska

Na Slovensku museli zrušit diskuzi na populárním serveru sport.sk. Léta jsem s radostí četl jejich internetové příspěvky a to výhradně na téma mezinárodní hokej. Musím říct, že tamní úroveň diskuze by se dala slušně nazvat jako semeniště hnoje.

Článek

Výrazy, které jste objevili v jednotlivých diskuzích, byly neuvěřitelně urážlivé, často i za hranou jakési druhotné slušnosti. Přispěvovatelé do diskuzí se uráželi hlavně mezi sebou. Sportovní stránka věci se řešila spíše okrajově, což na sportovní diskuzi vyvolalo paradox. A tak se moje slovenština zlepšila do vynikající úrovně a byla obohacena o hanlivé výrazy.

Z nějakého důvodu byly časté nadávky zaměřeny ne na samotné pisatele, ale na jejich matky. Možností tedy bylo vidět příspěvek poukazující na dobu vašeho početí, kdy vaše matka se v tu dobu nacházela na kopě hnoje. Podobné příspěvky byly denním chlebem diskuzí na sport.sk, a tak mě vůbec nepřekvapilo, když jsem nedávno zjistil, že už není možné diskutovat o článcích, diskuze byly zrušeny a důvodem bylo neustálé užívání nadávek a urážek. Vulgární, rasistické a xenofobní názory už nebylo možné dál snášet navzdory správci chatu, který se snažil hnusné příspěvky mazat.

Na sport.sk v sekci hokeje bylo nezanedbatelné množství českých provokatérů, agentů, kteří se vydávali za Slováky a snažili se vynutit si nějakou reakci. Naše dva národy se tam uráželi navzájem na denní bázi, mnoho výsměšných komentářů nějak parodovalo hokejový tým toho druhého. Věcná diskuze o hokeji se nevedla, vítězily jitřené emoce.

Proč jsem si četl slovenskou diskuzi?

Musím se přiznat k něčemu hroznému. Rád jsem si při práci pročítal tyto slovenské komentáře na téma hokej, ale jen když Slováci prohráli. Bylo neuvěřitelně vtipné číst, co tam Slováci o svém národním týmu psali, když se zrovna nedařilo. Mě to prostě bavilo číst, teď už to bohužel není možné. Ta líheň hnoje je zavřená.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz