Hlavní obsah

Studium v Anglii aneb jak vyhodit z okna milion korun

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Vlachovina, AI generated

Studium v Anglii vám život nezlepší. Přijdete jen o peníze a ztratíte iluze o Anglické společnosti

Článek

Studium vysoké školy v zemi Anglické je nadmíru zbytečná a extrémně předražená věc. Žádnou, opakuji žádnou konkurenční výhodu tím nezískáte. Opravdu nevím, proč by měl zaměstnavatel upřednostnit někoho s titulem z University of Bath před Universitou Tomáše Bati ve Zlíně. Mě to jako zaměstnavatele vůbec nezajímá, zajímá mě člověk jako takový a ne, kde si udělal zápočet.

To, že bohatí rodiče pošlou synka nebo dcerku na studium do Anglie, je podle mě naprosto bezpředmětná věc, lepšího člověka to z vás neudělá. Studium v Anglii navíc není vůbec nijak těžší nebo obtížnější, nevím tedy proč ho lidé považují za cennější.

Váš úspěch v životě rozhodně neurčuje to, odkud máte vysokoškolský diplom. Určují to vaše schopnosti, vědomosti, píle a neoblomnost. Vzdělávání z jakési Anglické univerzity, která mě, jen za bakaláře, vyjde na milion korun, rozhodně není určující faktor úspěchu vašeho života.

Anglická společnost navíc z velké části není tím, co je nám od dětství vtloukáno do hlavy prostřednictvím televize a jiných médií. Většinově je to národ bezzubých(doslova) a nevychovaných lidí a za tím si stojím. Nevěřte Čechům co strávili pár let v bublině v Oxfordu. O tomto si povíme víc v dalším článku

Reakce na „čubu“ v diskuzi. Ono Oxford je semeniště bohatých angličanů. Za volantem slušnost absolutně ne, spíš naopak. Být v bublině Oxfordu Anglii nepoznáte. Jeďte do Grimsby pak uvidíte

Žiju v Anglii (hnusná země) a štve mě když někdo kdo žil jen v Oxfordu se mě snaží poučovat. Anglii neznáte vůbec, já jsem propracoval celou Británie takže vím jaci zákeřny lidi Angličani jsou. Sakra po skoro 20 letech (spíš 16  let od maturity tedy je mi teď 35 ) dokážu říct jací Angličani jsou, tedy nevychovany bezzuby prasata. Kdo tady nežil nepochopí. Angličani jsou swině, zákeřny swině, ktery když s něma hrajete hokej se vás snaží zranit. Takovy opravdu Angličani jsou

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz