Hlavní obsah

Pravda o Anglii. Žádní gentlemani, ale zákeřní lidé se vším všudy.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Vlachovina, AI generated

Tento článek jsem nucen napsat protože nesnáším, když se věci nenazývají pravými jmény. Ohledně toho jací jsou Angličani existuje mnoho pověr a pozitivních předsudků. Bohužel je to všechno jinak.

Článek

Anglie, skvělá země, kde jsou všichni slušní. Gentlemanství můžeme vidět na každém rohu a královská rodina vůbec není namyšlená a nedej bože rasistická. Tak přesně takto je nám Anglie vykreslována ve všech médiích od našich dětství. Není divu, že tomu věříme, bohužel i já jsem tomu věřil, než jsem poznal sám jak to doopravdy je.

Samozřejmě, že v Anglii najdeme normální slušné lidi. Existují ve své minoritě a mám mezi nimi i své přátele. Bohužel, většinově je však Anglie tvořena lidmi, pro které jsme si vymyslel trefné označení “ Trash English", kde „trash“ znamená odpad, hnus.

Dokážu poznat English Trash už od pohledu. Prvotním jevem je absence několika zubů a absolutně nevychované jednání s prvky rasismu a předsudků vůči Východní Evropě.

Žijí většinou v bydlení vybudovaným městem, kterému se říká „Alliance Homes“. Tak trochu lepší ghetto s chytrou architekturou, kdy vměstnaly rodinný dům a byt do jedné budovy s tradiční rampou v prvním patře.

Kdo dočetl až sem gratuluju. Pro vaši informaci, nejsem smutný ani nijak životem uražený. Pravda je, že Angličani jsou namyšleny swině. Bohužel v této zemi pořád žiju. Jsem tady „staknutej“ protože tady žiju se svou přítelkyní a proto ty anglicky, nevychovany swině budu tolerovat dál.

Za volantem pozor, dostanete přes hubu.

Řídím v Anglii denně a často se setkávám s agresivními řidiči, co se chcou prát. Je mi 35 a už dvakrát přemýšlím než abych se pral. Co když náhodou toho člověka zabiju nebo doživotně zraním. Co když on praští mě s baseballovou pálkou? Proto aplikuju radu Judge Judy tedy „never get out of the car“. Moje ego by nemělo hrát roli. Prostě to za to nestojí

Prostě ti pravý Angličani jsou úplně jiní než si myslíte. Ano, existuje velké množství normálních Angličanů, se kterými se normálně přátelým, ale to je minorita.

Můj bratr pracoval v Londýně v komplexu, kde bydlí ti nejbohatší Angličani, politici a miliardáři. Jednou mi bratr vyprávěl jak seděl na recepci a dovnitř vešel jeden z miliardářů, který tomu druhému říkal ať toho recepčního nezdraví a vůbec si ho nevšímá. Prasata nevychovany

Kdo nevěří jeďte na dovolenou

Pozorujte Brity jak se chovají. Byl jsem na mnoho dovolených. Největší problémy dělají nevychovaní Briti (swině). Plavou v bazénu jen pro dospělé s dětmi. Však co, jsou to Briti. Zabírají lehátka svým ručníkem celý den i když jsou zrovna pryč jen, aby měli lehátko až se vrátí, nevychovany bezzuby swině.

Žiju V Anglii od 19 let, teď je mi 35. Nežil jsem jen v Oxfordu nebo Londýně, ale propracoval jsem tu hnusnou zemi celou. Můžu tedy s klidným srdcem, bez osobní životní nespokojenosti říct, že Briti ve svém celku, jsou odpadem lidstva. Navic ten samý názor má i moje přítelkyně, která lidi miluje (já lidstvo nesnáším, je to hrozný živočišný druh). Mám pravdu a nikdo, kdo tady dlouhodobě nežil na několika místech nic o těch Anglickych swiních neví

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz