Hlavní obsah

Česká televize.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Česká televize pro mě byla zárukou kvality…

Článek

Česká televize pro mě byla zárukou kvality…,

zvláště poté, co pan Železný avizovaný projekt,

nejen neplnil, ale z televize udělal bulvár…

(nesouhlasím s ním, neb lhal, co chce vybudovat

a díky tomu vyhrál, ale když tak pozoruji,

poslouchám, kolik oveček kolem mě je,

tak se mu nedivím, není to pocit příjemný,

ale to nic nemění na tom, že pan Železný je podvodník

a při jeho vzdělanosti, inteligenci, prostě manipulátor).

Postupem času jsem si, ale začal všímat,

jak ustupuje obsah nad formou…

(jak všichni stejně stojí, jak se všichni redaktořři stejně tváří

a při poslechu rozhovoru s tou posledně nastupující paní,

kdy tak nadšeně mluvila o praxi, kdy na moderátory koukala,

jako na "Bohy"…, ovečka jak vyšitá, která se dostala mezi své „modly“,

a o nějaký obsah jí nejde stejně tak, jako modlám..),

tak když zprávy slyším, mohu si ukroutit hlavou…

Pak byla doba, kdy výběrem pořadů, sice nenadchla,

ale také neodradila… I to se dlouhodobě změnilo…,

a kvalitní pořad viděti, je pomalu zázrak se státi… Opakování pořadů,

stále stejných pořadů, prostě bída… (samozřejmě kromě výjimek,

Kukačky, Tumor), ale nechci, aby to vyznělo, že já bych si přál…,

ale program se přiblížil Nově, Primě, až neskutečně…,

a to si myslím, že je špatně!

Konečně se dostávám k tomu, co jsem chtěl napsat…,

včerejčí „Zázraky přírody“,

v den, jaký byl (víte jaký to byl den?, vychází z něj naše kořeny…),

to již tedy byla síla…

Ano, pamatuji si, kdy pořad začínal…, nějakou dobu si držel „úroveň“,

pak klesal a včera pro mě klesnul na dno…

Já se omlouvám, ale že se dožiji na ČT, takového paskvilu, to jsem tedy nečekal.

Chápu, že má písmenka nemají žádný význam, ale napsat jsem to musel tečka

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám