Hlavní obsah

Další školní rok a stále stejně…

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Další školní rok…

Článek

Tak, a opět to začalo…

A opět zase stejně… Pro dospělého ve školní lavici je to možná ještě horší než pro ty děti… Paradox, ale děti jsou již „zpracováni“ přijímají to jako fakt, neřeší…

Přesně tak, jak to systém chce, to systém živí, systém je spokojen. Marně přemýšlím, proč to stále takto je, „sametu“, svobodě navzdory… Proč tak masivní většina zůstala „ovcemi“, stačilo jí, že mohla začít podnikat, nemusela „soudruhovat“, vyvěšovat praporky atd., ale jinak zůstala „ovcí“, která „naskakuje“ na podobný princip…

V době, kdy je vývoj několikanásobně rychlejší, než kdy byl… Stále děti „nutíme“ ke spoustě informacím, které jsou pro ně, nejen „zbytečné“, ale „my“ jim i zakazujeme, aby využily ty nové „cesty“, jak by se s nimi seznámily…

Systém, nastavení tu velikánskou změnu vůbec nereflektuje, a pro mě nepochopitelně, nikoho to netrápí… Stejně jako za „totáče“, přijímáme, myslíme si své a zůstáváme si v minulosti, a vytěsňujeme…

„Forma“ vítězí nad obsahem, jsme jen „figurky“ a vyhovuje nám to… Je to neskonale smutné, ale bez možnosti řešení.. Není to „jen“ ve školách, je to všude…, od médií počínaje, všeobecným chováním konče…

„Technika“, vývoj, nás zaskočil nepřipravené…, předběhl nás + k tomu trapné soupeření politických stran, o "moc"… (trapné v tom, že je vlastně úplně jedno, kdo je u „moci“, zda Jakub, Tonda, Eva, Blanka…, všichni, až na nicotné výjimky, se chovají stejně). Kdy nejde o „něco“ pro „celek“, ale pro stranu a jejich "tým"… A to vše „komentuje“ spousta politologů, novinářů, rozebírá to ze všech stran a absolutně jim uniká, že to nemá žádný smysl… Smysl věcí, dějů, se vytratil… Otázku, má to „smysl“ (myslím tím pro "celek") si klade tak málo lidí, že je to až neuvěřitelné…

Proč to děláme? Jsme opravdu tak hloupí? Ne, tomu nevěřím…, jsme "vychcaní"…, sobečtí, většina myslí jen na sebe a nějaký „celek“ jim je ukradený… Proč?, to nechápu… A není to jen tím „devastujícím totáčem“, který z lidí „dělá“, záměrně, nejen „ovce“, ale i „svině“, které udávají atd., ale když si člověk uvědomí „Svět“, je to všude… Asi jsme „degenerovali“, vzdělání je na „dvě věci“, kromě úžasného technického vývoje v mnoha oblastech, ale bez „efektu“, který by to mohlo vše mít…

A školní lavice…, tematické plány, podle kterých se „jede“, nikdo neví proč, stres, únava a uvědomění si, jak je to zbytečné, jak by to mohlo být jinak…

Ne, jinak to být nemůže, neb celý „systém“ školství je tak „utemován“, všemi „složkami“ které se na něm podílejí, že ani Žižka by to nezvládl "přetnout"…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám