Hlavní obsah
Cestování

Prošla jsem údolím ohně. A byla to nádhera

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Myself :-)

Valley of Fire

Jsem vděčna za každou novou cestu. Tato se jmenovala Valley of Fire.

Článek

Když jsem byla pozvána na krátkou túru, tušila jsem, že mi z ní v srdci zůstane krásná vzpomínka.

Vzpomínka na Valley of Fire.

Foto: Myself :-)

Údolí ohně

Cestu jsme začali tím, že jsme si první prohlédli návštěvnické centrum, které nabízelo pár zajímavých geologických exponátů. Mě zajímal exponát chřestýše. Jen ať vím, s kým mám tu čest, kdybych na něj náhodou narazila.

Asi po 20 minutách prohlídky jsme popojeli k prvnímu stanovišti, kde jsem se rozhodla, že si trošku zamachruju, a vylezla jsem na vyšší skalní útvar. Ne nadarmo mám ve znamení kozorožce. :-)

Foto: Myself :-)

Valley of Fire

Výstup by byl skoro dokonalý, kdybych si můj telefon nezastrčila za pas kraťasů. Samozřejmě mi vypadl, a ať už byla skála milosrdná ke mě, na mém telefonním zařízení se docela vyřádila.

Klid na duši mi ale rozhodně dodal můj přítel, když mi sdělil, že ostatním se telefon rozbíjí na záchodě, v kuchyni. A já se mohu chlubit tím, že mně se rozbil ve Valley of Fire. Klidná jsem po pravdě až doteď, sice s rozbitým displejem, ale stále funkčním a velmi hrdým telefonem.

Ale něco málo o tomto krásném údolí.

Foto: Myself :-)

Valley of Fire

Leží na území státu Nevada - 80 km severovýchodně od Las Vegas.

Proč údolí ohně?

Protože většinu tohoto státního přírodního parku tvoří sytě rudé pískovcové útvary, které při slunečním svitu připomínají plameny.

Foto: Myself :-)

Údolí ohně

Tyto pískovce se údajně začaly formovat již před milióny let.

Údolí ohně nabízí úchvatné výhledy, turistické stezky a petroglyfy (nástěnné malby z pravěku.)

Foto: Myself :-)

Údolí ohně

Bylo zde natočeno i několik známých filmů, např. „Total Recall“, „Star Trek Generations“ aj.

Kdo nemá rád delší túry, příjemná zpráva jistě je, že Vám stačí i hodinka času, abyste byli plni dojmů a krásných vzpomínek.

Foto: Myself :-)

Valley of Fire

Takže kdo bude mít tu možnost, určitě vřele cestu údolím ohně doporučuji. Zaručuji Vám, že se nespálíte.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz