Hlavní obsah
Cestování

Letecká společnost Ryanair chce Vaše selfie

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Pokud nechcete platit poplatky větší než je cena letu, udělejte si pár selfíček…

Článek

Když jsem si nedávno kupovala letenku do jisté destinace, netušila jsem, že mě čeká jedna nepříjemnost, o které jsem neměla ani tušení.

Navíc jsem se o ní dozvěděla úplnou náhodou.

A to když jsem volala českému prodejci letenek Kiwi.com kvůli jinému dotazu. Díky tomu mi společnost Kiwi.com sdělila, že musím provést do 48 h. před cestou ověření u letecké společnosti Ryanair.

Kdybych Kiwi.com nezavolala, na letišti mě mohlo čekat nepříjemné překvapení v podobě poplatků, které mohly být vyšší než cena samotného letu.

Foto: Pixabay

Pixabay

Ověření spočívá v tom, že musíte zaplatit velmi nepatrný poplatek, jedná se o opravdu minimální částku. A poté po Vás bude letecká společnost Ryanair požadovat selfíčka.

Myslela jsem si, že si ze mě dělají srandu.

Kromě toho, že jsem musela ofotit cestovní pas, tak jsem byla nucena si nechtěně udělat i pár selfíček. Hlavou otočit doprava, pak doleva. Poté jsem musela zavřít oči, poté se usmát. A až po těchto směšných úkonech bylo ověření dokončeno.

Proč tak otravné ověření, když Vaši identitu zkontrolují přímo na letišti?

Ryanair totiž toto ověření zavedl z důvodu, že Kiwi.com prodává výhodné lety i od těch dopravců, se kterými nemá smlouvu. A do těch spadá i Ryanair. A jelikož se to této letecké společnosti nelíbí a chce, ať si lidé kupují lety přímo u nich, zavedli jistá opatření, která jsou opravdu tak trochu zbytečná. A v případě opomenutí Vás to může stát nemalé peníze.

Foto: Pixabay

Pixabay

Kiwi.com se s Ryanair soudí a spor se táhne již delší dobu. Nejsem si jistá, kdo je v tomto případě v právu. Je pravda, že Kiwi.com prodává letenky i bez smlouvy, což není úplně fér hra. Už dříve se s Kiwi.com soudila American Airlines, a americká společnost Southwest Airlines dokonce u sporu uspěla .

Každopádně, ať už spor dopadne jakkoliv, Ryanair se tak trochu postavil i proti lidem. Nekoupíš si letenku přímo u Nás, tak Tě budeme trochu dusit.

Ať už se tedy chystáte kamkoliv, šťastnou cestu bez zbytečných nepříjemností.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz