Hlavní obsah
Lidé a společnost

Důchodci mají plno peněz a jsou otravní. A navíc ty slevy

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Možná se vám v obchoďáku někdy stalo, že do vás košíkem vrazil nějaký důchodce. Tak to asi zrovna v ten den byla nějaká sleva…

Článek

Mnohokrát jsem slyšela názor, že důchodci mají plno peněz a navíc jsou otravní a nevrlí.

Ano, i mně se párkrát stalo, že jsem nakupovala v době, kdy v obchodě měli akční slevy a potkala tam víc důchodců než běžně. Ale nedivím se jim. Kdo si rád nekoupí něco, co je v mnohem nižší ceně? Navíc si nemyslím, že mají všichni velké důchody. Někteří i živoří.

Foto: Pixabay

Pixabay

A že jsou někdy nepříjemní či otravní? Nemáme i my z mladších ročníků někdy špatnou náladu? Co potom starý člověk, kterého mohou trápit různé bolesti.

Foto: Pixabay

Pixabay

Čím jsem starší, mám ke starým lidem více empatie. Jestli se toho dožijeme, tak i my budeme jednou v důchodovém věku. A třeba naším smyslem na sklonku života také bude hledat akční ceny v letácích.

A že jsou nevrlí? Někdy spíše naopak. Kolikrát se divím jak milí a usměvaví dokážou být. A i když se mezi nimi najdou i ti nepříjemní, tak já mám s nimi spíše pozitivní zkušenosti a  nějaké to drcnutí nákupním košíkem v plném obchoďáku jim proto budu tolerovat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz