Hlavní obsah
Bydlení

Bordel, kam se podíváš, jak může někdo takhle žít

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Úklid, základ rodiny a domácnosti. Nemusí být přehnaný a nemusí být top.

Článek

Tak já si myslím, že reality show jsou fajn. Výměna manželek, někdy extrém, ale jinak dobrý. Teď nová show s moderátorkou, která mění domovy lidí, co mají „deprese z úklidu a bordelu u sebe doma“. To má být vtip? V Americe taky běží nějaká taková reality show - tam ten bordel je neskutečný. Musím se zeptat, to opravdu existuje? Nebo je to jen nahrané?

Já mám čtyři děti a dokážeme udělat taky bordel, ale taky to dokážeme uklidit. Vyluxovat, vytřít, utřít prach, srovnat hračky, umýt dveře a kliky, umýt a uklidit nádobí aj.

Nechápu tedy, jak někdo dělá jen bordel a pak to za něj uklízí moderátorka v televizi a ještě tu paní litují. Kdyby byla nemocná nebo jí chyběla končetina, tak tomu rozumím. Zdravá žena, mladá a možná i s dětmi mně přijde spíše líná a děti bych jí odebrala. Takhle to vůbec není správné. Každá matka má své děti učit k pořádku a hlavně dcery. Přijde mi toto jako velký extrém. Můj názor.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz