Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Nela (33): Na pracovním večírku se to trochu zvrtlo. Teď se stydím jít do práce

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Firma, ve které Nela W. (33) pracuje už pět let, pořádá každý rok hned několik večírků. Jenže ten minulý se zvrtnul natolik, že je mladá žena ráda, že mohla odjet na dva týdny na dovolenou. Teď se děsí dne, kdy se bude muset vrátit.

Článek

Víte, co je nejhorší na firemním večírku? Alkohol! Já jsem to trochu přehnala, to je pravda, no. Popíjeli jsme, tancovali a ani nevím, jak se to stalo, tancovala jsem na večírku na stole a líbala se se svou kolegyní. Trapas, protože to podle mě dělají holky, kterým je patnáct. To mně už dávno není.

Manažer právního byl velký podivín

Jenže to nebyl konec. Všimnul si mě manažer právního oddělení, ze kterého měli všichni akorát tak v práci srandu. Byl to takový podivín, který zoufale toužil po pozornosti žen. Žádný beach boy to ale rozhodně nebyl.

Nepřekvapí vás, že tu noc se mi tak líbil, že jsme se začali líbat hned uprostřed pódia. Ano, všichni to viděli! A mně to zkrátka bylo jedno, přišlo mi to jako ten nejlepší nápad na světě.

Bála jsem se vyjít i na snídani

Druhý den už jsem ale tak odvážná nebyla a bála jsem se vyjít i ven na snídani. Bylo mi jasné, že mi nikdo neuvěří, že jsme spolu s Milanem neskončili v posteli. To se totiž sice nestalo, pravda ale je, že od toho zas tak daleko nebylo.

Hned po večírku jsem odlétala na dva týdny pryč na dovolenou, to ale rychle uběhlo a já bych se měla příští pondělí vrátit do práce. Bojím se, kdo si tam co myslí, a co si o mně říkají. Jenže výpověď se kvůli večírku dává jen sotva. A taky co Milan, co když o mě bude stát? Mám partnera…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz