Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Milenec z dovolené si mě našel. Musela jsem jednat, říká vdaná Ivana (33)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Byl to pro ni šok

Už deset let byla vdaná a manželství to bylo bez mráčků. Ivana si mohla gratulovat. Zatímco její kamarádky řešily rozvody, ona si užívala klidu a pohody. Jenže to bohužel pro ni nemělo trvat dlouho.

Článek

Každý rok jezdili s manželem na dovolenou, byl to takový jejich útěk od reality. Telefony vypnuté, žádné práce, jen oni dva. Tentokrát to ale poprvé nevyšlo. Manžel změnil práci a nedostal dovolenou, takže se dohodli, že Ivana vyrazí sama, případně s kamarádkou. „Chtěla jsem absolutní klid. Takže jsem se nakonec rozhodla, že si dám týden v Tunisku úplně sama. Budu odpočívat a vrátím se pak odpočinutá jako úplně někdo jiný. To první se nepovedlo, to druhé dokonale,“ vzpomínala žena, které dovolená změnila život.

Nedokázala ovládnout touhu

Na dovolené byla zvyklá jezdit taxíky, nikdy se nesvěřovala do „péče“ místní veřejné dopravy. Takže jakmile přistála, volba dopravního prostředku na cestu do hotelu byla jasná. A v té chvíli se začala psát nová kapitola jejího života. „Jmenoval se Omar a byl naprosto úžasný. Okouzlil mě hned, jak jsem k němu do taxíku nasedla. Cesta trvala téměř hodinu, povídali jsme si, probrali jsme toho opravdu hodně. A dohodli jsme se, že se večer uvidíme.“

Ivana věděla, že je to o průšvih. Stále ale ještě věřila, že to dokáže ukočírovat. Věřila, že její pouto s manželem je silnější, než touha. Spletla se, vyspali se spolu ještě ten samý večer. A pak se to opakovalo každý den její dovolené. „Nějak jsem to vstřebala. Vsugerovala jsem si, že to, co se stalo v Tunisku, zůstane v Tunisku. Jenže když jsem se s Omarem loučila, řekl mi, že se zamiloval a že chce letět se mnou. To byl pro mě šok. Vymlouvala jsem mu to, prosila, vyhrožovala. Nakonec jsem se ho nějak zbavila a věřila, že je to za mnou.“ Zase se spletla.

Za chyby se platí

Po návratu domů nic nenasvědčovalo tomu, že by Ivana mohla mít problémy. Manžel nic netušil, ona měla pocit viny, takže dělala vše, co mu na očích viděla. Jenže asi po týdnu jí přišla na mobil zpráva v angličtině. „Psal Omar, že si koupil letenku a přiletí. Až později jsem zjistila, že číslo i adresu zjistil na hotelu. Měla jsem tušit, že v těchto zemích je kámoš každý s každým. Nebo stačí dát pár dolarů na stůl, a je možné všechno.

Znovu ho zkoušela přemlouvat, aby za ní nelétal, že je vdaná, má svůj život. Omar přestal komunikovat. „Myslela jsem si, že se urazil, protože jsem mu neřekla o manželovi a že ho to odradilo.“ Spletla se potřetí. Za tři dny někdo zvonil u jejich dveří. Ivana otevřela a stál tam Omar. Ivana málem přestala dýchat. Manžel naštěstí nebyl doma. „Řekl mi, že chce peníze, aby mohl zůstat v Česku. Tvrdil, že si je zaslouží, když jsem se k němu zachovala tak ošklivě.“

Ivana musela jednat, věděla, že tohle jen slovy neuhraje. „Dala jsem mu vše, co jsem mohla. Sdělil mi, že jsme vyrovnáni a že už ho neuvidím. Od té doby se pořád otáčím. Nevím, jestli mu mohu věřit. Už ale vím, proč se říká, že za chyby se platí.“las

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz