Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel o mém milenci neví, i když ho zná. Je tak naivní, říká Monika (34)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Zatím to na rozvod nevypadá

Manželství pro ni nikdy nebylo nic závazného. Cár papíru, který může kdykoli zmačkat a zahodit. Monika je v tomto naprostým opakem svého manžela. Ten v tuto instituci věří. Prozření bude asi kruté.

Článek

Kdyby se Monika narodila jako chlap, hodně věcí by pro ni bylo jednodušších. Alespoň o s oblibou tvrdila. Lákalo ji dobrodružství, chvíli neposeděla a nejraději měla v ruce šroubovák. I proto se vyučila jako automechanička a jak potvrdili její známí, byla v tom hodně dobrá. „Nakonec jsem se ale rozhodla jít jinou cestou. Mám svoji malou firmičku a jsem spokojená. Nevím, co bude v budoucnu, ale teď to nemá chybu,“ usmívala se půvabná blondýnka.

Doma je to nuda

Klape jí to i v manželství, i když má štěstí v tom, že její partner je důvěřivý a miluje ji bez otázek. „Mám milence, to je pravda. Je to pro mě zábava, útěk od reality. A také mi dává to, co doma nemám. S manželem je to v posteli dost nuda, stereotyp, který už jsem nehodlala akceptovat.“ Řízením osudu si však začala s chlapíkem, který je jejímu manželovi velmi blízký, dokonce se dá říct, jsou muži kamarády.

Monika uznává, že se nechová zrovna čestně, nemá však problém si své jednání omluvit. „Věděl, koho si bere. A já mu mnohokrát říkala, ať nesedí doma jako pecka, ať se pořád nedívá do těch svých grafů. Peníze nejsou všechno, byť uznávám, že manžel vydělává hodně. Ale život je i o zábavě, o tom si něco užít. A k tomu se prostě nikdy neměl. Tak jsem to začala vyhledávat sama. Lépe řečeno s někým jiným.“

Vůbec nic netuší

Nejprve netušila, že muž, se kterým se začala scházet, má k jejímu manželovi tak blízko. Vlastně jí pomohla náhoda. „Jednou jsme si psali a já mu napsala, že manžel jde na tenis. A on, že akorát také vyráží. Udělala jsem si legrácku s tím, že jde určitě s mým Honzou. Odepsal, že opravdu s Honzou jde. Po chvíli jsme oba přišli na to, že jde o jednoho a toho stejného člověka.“ Mnoho žen by se v tu chvíli stáhlo, pro Moniku to ale zapůsobilo právě naopak. Její touha po adrenalinu se tím zhmotnila.

Navíc to tím neskončilo. Monika oba muže přesvědčila, aby šli na večeři a pozvali i manželky. Samozřejmě do každého „hučela“ zvlášť. Povedlo se jí to zařídit. „Ta večeře byla skvělá. Navíc jsme si to rozdali na toaletě ve chvíli, kdy naši partneři seděli u stolu a povídali si o tom, jak mají spokojená manželství. Ano, zvrácené. Ale doporučuji každému, ten pocit je skvělý.“

Takových společných akciček od té doby následovalo bezpočet. Monika tvrdí, že nechápe, že je stále ještě ve vztahu. „Dávno bych na to přišla, ten můj chlap si prostě ničeho nevšimne. Je tak naivní. Mohla bych mu s jiným mužem spát doslova pod nosem a on by nic nepoznal. Sama jsem zvědavá, jestli to takto vydrží navždy,“ dodala Monika, pro kterou je manželství jen hra.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz