Hlavní obsah

Manžel měl milenku, já mu ji přebrala. Jeho reakce mě dostala, říká Iva (28)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Vše v životě bere jako výzvu

Když se brali, byla to velká sláva. Málokdo však věděl, že to mezi Ivou a Alanem bylo „buď a nebo“. Stáli před rozhodnutím, zda se rozejít, nebo se vzít. Oba brzy pochopili, že zvolili špatně.

Článek

Začátek jejich vztahu byl jako z pohádky. Potkali se v době, kdy po tom ani jeden netoužil. Iva měla po hodně složitém rozchodu, ze kterého se ještě ani zdaleka nevzpamatovala. Alan se zase rozhodoval, jestli zůstane v České republice, nebo se odstěhuje za prací do zahraničí. „Později měl možná pocit, že kvůli mě zůstal a tím si zavřel spoustu dveří. Možná to tak bylo, já ho ale do ničeho nenutila,“ vzpomínala sympatická brunetka.

Celou dobu žili ve lži

Každopádně randění si užívali. Byli vždy připraveni jeden druhému pomoci a v té době se určitě nezdálo, že by si někdy mohli lézt na nervy. „Užívala jsem si to. Po tom, co jsem prožila s expřítelem, to pro mě bylo jako balzám na duši. Ač jsem to neplánovala, tak jsem mu podlehla. A docela hodně dlouho jsem si říkala, že mě nemohlo potkat nic lepšího. Až mnohem později mi došlo, že jsme vlastně celou dobu žili ve lži.“

Alan si totiž nikdy nedokázal představit, že bude mít jen jednu ženu. A tak střídal milenky. Přitom on sám tvrdil, že Ivu moc miluje. „Nemohl si pomoci, bylo to silnější. Já samozřejmě nic netušila.“ Jejich vztah ta dospěl až ke svatbě, kterou si všichni užili. A první měsíce nic nenasvědčovalo tomu, že by se mezi nimi cokoli změnilo. Byli zdánlivě šťastni.

Na to, že má Alan milenku, přišla jeho manželka náhodou. „Nechal si na stole mobil, přečetla jsem si zprávu, která mi byla podezřelá. Začala jsem pátrat a došla jsem až k tomu, že opravdu někoho má. Dopálilo mě to, nechtěla jsem to nechat jen tak.“

Našla si ji, pozvala ji k sobě

Většina žen na místě Ivy by asi začala dělat scény, případně rovnou požádala o rozvod. Ona na to šla jinak. „Zjistila jsem, o koho jde. A jelikož byla docela hezká, tak jsem se rozhodla, že ji nebude mít Alan, ale já. A musím říct, že jsem si to moc užívala. Navíc ta holka byla fakt sympatická, moc milé děvče. Chodily jsme spolu na kávy, později přišly večeře apod. Ona samozřejmě netušila, kdo opravdu jsem.“

Nakonec vše Iva zařídila tak, aby u ní její nová „kamarádka“ byla ve chvíli, kdy se manžel vrátí z práce. „Svedla jsem ji. A když přišel, zrovna jsme se líbaly a užívaly si jedna druhou. Bylo docela vtipné sledovat, jak se ti dva na sebe tvářili, jak nevěděli, co s tou situací dělat.“

Pokud si ale myslela, že manžel sklopí uši a nějaké věci mu dojdou, tak se spletla. „Začal na mě řvát, že jsem nevěrnice a kdesi cosi. Některý slova vůbec nejde interpretovat, bylo to ošklivé. Tahle jeho reakce mě fakt dostala. Už jsem to nevydržela a šla z pravdou ven, konfrontovala jsem je. On si asi myslela, že jsem úplně hloupá. To, že jsme se rozvedli, snad ani nemusím dodávat.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz