Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Dárek: plastika ve slevě

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: A. Barešová

Chceš-li mě opravdu potěšit, miláčku, kup mi raději kytku. Pochopím, že jsem pro tebe krásná i bez plastiky a že to se mnou vážně myslíš upřímně.

Článek

V dnešní době je v oblibě darovat různé zážitky nebo poukázky na krásu. A proč ne? Ženy po čtyřicítce mají zpravidla všechno, co k životu potřebují, tak si mohou dopřát něco netradičního. Zážitek potěší, pakliže je příjemný, třeba nebolestivé ošetření pleti, masáž nebo pobyt pro dva.

Když jsem něco podobného dostala k loňským narozeninám, docela jsem se těšila. Nejprve masáž s čokoládovou vůní, kdy jsem při odchodu dostala ceník masáží a stálou 50 % slevu. Bylo to sice příjemné, ale působilo dojmem, že je ceník natištěn jen pro takovou příležitost. Ceny mi připadaly dvojnásobné než jinde, další návštěvu jsem si už nedopřála. Půjdu někam blíž, kde to mám vyzkoušené, služby jsou na každém rohu, na to, abych dostala solidní cenu, nemusím nakupovat ve slevě, stačí sledovat nabídky a trochu se zajímat.

Taky jsem dostala kosmetickou masáž nějakou kyselinou, prý proti vráskám, čehož jsem se zpočátku trochu bála. Konečně, vitriol byl dříve zbraní mezi konkurencí, a když mi takový poukaz daly kámošky, bála jsem se, aby to nebyla zrada. Ke všemu se mi na obličeji v tu dobu vyrazil podivný ekzém, tak jsem tu krásu musela odložit. Když už termín na vyčerpání málem vypršel, šla jsem.

„Ale tady na ta místa vám to neudělám, to by se ještě všechno zhoršilo.“ Odevzdaně jsem přikývla, to drahé ošetření vyšlo jenom na nevýznamné strany obličeje a okolí očí.

„A kolikrát by to chtělo opakovat, aby to mělo nějakou cenu?“ ptám se zvědavě a těším se, že kolem uší omládnu.

„Tak pětkrát!“

Ošetření bylo sice nebolestivé, jako by mi přejížděla po obličeji teplou žehličkou, někdy se kosmetička zapomněla a trochu mě spálila, ale nic tak tragického. Pleť byla krásně vyhlazená, škoda, že na místě s ekzémem, kde bych to bývala nejvíc potřebovala, to nebylo.

„Dáme vám trvalou padesátiprocentní slevu a nezapomeňte se objednat!“ dostala jsem zákaznickou kartičku a zvědavě koukla, za kolik se zbavím přebytečných vrásek. Kolik byste řekli? Pět návštěv asi 6000,- Kč. Slevy jsou opravdu výhodné. A vrásky pěkně drahé!

Když jsem se dívala v televizi na reportáž o plastických operacích a viděla jásající paní, která už od manžela jiné dárky nechce, zbystřila jsem. Jsou na světě holky, co se do těch starších rolí nehodlají přehrát.

A pak přišel záběr na paní z toho kosmetického studia, která služby doporučovala. Rty od ucha k uchu, sotva vyslovovala, botulotoxin na obou stranách tváří, až to málem praskalo, upravená víčka tak, že vypadala jako šikmoočka, obarvená na blond, ovšem s culíkem bez mašle, chybělo jí jenom cukrkandlové lízátko.

Při představě, že by mě vylepšila podobně, jsem opravdu raději, že manžel sem tam na výročí zapomene. Možná je to tak mnohem lepší.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám