Hlavní obsah
Názory a úvahy

Je libo slevičku?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: A. Barešová

Staň se naším věrným zákazníkem, budeme tě hýčkat, odměňovat, budeš se rád vracet a nakupovat. Stačí vyplnit jeden malý papírek a vyměnit ho za věrnostní kartičku. Upiš se, je to jednoduché.

Článek

Jméno, příjmení, kontakt na telefon, kontakt na e-mail. My si ten úpis schováme, s námi se nudit nebudeš, nikdy se nás nezbavíš, budeme tví přátelé až do skonání světa. A možná tvé kontakty navíc výhodně prodáme a budeš mít kamarádů víc. Pořád plný e-mail, nabídky po telefonu.

Jsem alergická na slevičky. Žádná slevička není zadarmo. Za svůj úpis jsem získala spoustu slevových kartiček. Mám jich plnou kabelku, a když potřebuji uplatnit svoje členství, mezi přítomnými kartami mi stejně chybí ta, která patří prodejně, kde právě nakupuji. A tak jsem sice věrným zákazníkem mnoha drogérií, parfumerií, lékáren, sportovních potřeb, mám slevy na boty, kabelky i noční košile. Tedy, mohla bych je mít, kdybych měla svoje kartičky ve správné přihrádce, jenomže moje kabelka, to je pěkně velká džungle.

Abych zavedla pořádek, udělala jsem si systém. Do malé kabelky dala doklady, bankovní karty a vizitky, do batohu na rameno všechny slevové kartičky, a když dojde na placení, obvykle se u pokladny zaseknu, když říkám paní pokladní: „Moment, musím najít vaši kartu!“ Ona sice trpělivě čeká, ale když hledám už ve čtvrté kapse, fronta trochu zašumí. A tak jsem nakonec ze všech karet vyčlenila jednu, kterou používám úplně nejvíc. Hádejte, která to je? Karta do lékárny!

A když jsem se už tak trochu zaběhla a naučila hledat na správných místech, tak to přišlo! Aplikace. Začala jsem tedy hledat telefon, který mívám sice po ruce, ale když mám načíst aplikaci, musím ho uvést do života, odemknout, najít tu správnou aplikaci, naklikat čárový kód, načíst a teprve pak mám vyhráno a možná dostanu nějakou tu slevičku. Jenomže naklikat u pokladny na telefonu aplikaci, když mám odebírat zboží a ukládat ho do tašky, nezdržovat, připravit kartu nebo peníze a platit, a ještě si to všechno ohlídat, to mě opravdu nebaví. Všechno je to tak namáhavé, že obvykle odcházím od pokladny s otevřenou taškou, zbožím v každé ruce, kde se ještě krčí telefon, všechno mi začne padat, prostě na mě je to trochu moc, nejsem tak akční.

A tak navrhuji něco jednoduššího. Co třeba čipy?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám