Hlavní obsah
Umění a zábava

Máte správnou představivost?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Alenka

Až když jsem žila v Americe poznala jsem pravý „koníček.“ Bylo to focení.

Článek

Když jsem si poprvé koupila fotoaparát, chtěla jsem pořád jen fotit. Nyní, když jsou mobilní aplikace a můžeme sdílet i videa, jsem opatrnější co publikuji. Ale. Když jsem přijela do USA a začala tam žít, najednou se mi změnil život, můžu říci k lepšímu. Koupila jsem si fotoaparát a fotila tenkrát skoro každý list, lidi i sebe. Ráda na tu dobu vzpomínám.

Co je na fotografování ale nejzajímavější je to, že to rozvíjí vaší představivost. Vymýšlíte si co na fotkách uvidíte, děj a rozvíjíte vaši pozornost. Jak? Když se díváte přes fotoaparát, vidíte téměř vše. Co se píše na hrníčku, jaká je tam rostlina, jestli se podíváte přes ucho a podobně. Když fotíte člověka, někdo pozorný vidí i pihy na tváři. Ale nyní, když skoro vůbec nefotím, vidím jak moc mi fotoaparát schází. I ten zoom, představivost. Nepostradatelnou součástí mého života je ale dál vidět věci a lidi, okolí tak, že si jich všímám. Co doopravdy vidíte? Já vidím na fotografii i detaily a ráda koukám na stromy, jak kvetou, jak roste ovoce, jestli mám na trávě sedmikrásky a jestli tam nesedí čmelák, a všechno to bych ráda vyfotila. To je doba, kdy se mám ráda. Ráda za to, že nejsem „jenom já.“ Že je správné, že kolem mě existuje život a já se pokouším prostě žít.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám