Hlavní obsah

Postupná zrado

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: anastasiia-shevchenko

Bolíš, jako bys mě obrovským kladivem zatloukala do země. A divíš se, že křičím?

Článek

Cožpak jsem ti zemřela, že mě ukládáš do země? Ne nechci, chci žít. Cítit vítr ve vlasech, slunce na kůži, bušení srdce, které tě  nechápe.

Ne, nemáš právo zrado. Z kolika lidí se vlastně skládáš? Z těch včerejších, dnešních z těch které jsem milovala, dokonce věřila. Ty, jejichž úsměvy byly na mém denním pořádku. Z nichž med byl ředěn jedem dost možná jedna ku jedné.

Nedovolím abys mě potupila a zadupala. Milá zrado, je tu něco co mi dává sílu se ti postavit. Říká se tomu láska k blízkému. A ten blízký je balzámem a lékem na tvůj jed. Má různé názvy, někdy se této lásce říká přítel jindy kamarád. Ale taky rodina, manžel a jindy Bůh. Tak vidíš kolik názvů má a ještě víc. A ty jsi jedna. Sama samotinká. Točíš se dokola jako zaběhnutý pes který ztratil díky lásce zuby a už nemůže kousnout, už to nebolí… jen tebe.

s láskou Ali

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám