Hlavní obsah

Bláznivá doba

Doba se mění, lidé a jeich názory také. Dnes je všude snaha převracet všechno naruby a div ne i měnit přírodní zákony.

Článek

Reklamy.

Jejich cílem je upoutat pozornost, nejlépe tak, aby si je divák zapamatoval co nejdéle. Ale hlavně - aby se podle nich i zachoval, tedy zakoupil ten který propagovaný produkt.

Že jsou často až bláznivé už nikomu celkem nevadí. Třeba takoví „brotvajleři“ - nemožné, ale úsměvné.

Horší už je to s konstatováním, že namísto rozlitého mléka “..kravička nám snese jiný“.

Každý přece ví, že mléko od krávy se nadojí, nebo, jak se zpívá v písničce, „…a ta kráva mléko dává…“

Dnes kravička už mléko nedojí ani nedává, ale snáší. A napříště třeba nám zase slepička vajíčka nadojí.

Jo, člověk se musí pořád učit…:-)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám