Hlavní obsah
Aktuální dění

Začalo mistrovství v hokeji, pivo teče proudem a Češi se můžou zbláznit

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Tony Schnagl / Pexels

Doba mistrovství světa v hokeji je snad ta nejotravnější v roce. Lidé, kteří hokeji absolutně nerozumí, popíjejí pivo a z gauče radí profíkům, jak se to dělá. Je to naprostá ubohost a ztráta času.

Článek

Doba, kdy probíhá mistrovství světa v ledním hokeji mě otravovala už od dětství. Je to prostě čas, kdy se kus světa zblázní a dělají bůhví co z party týpků, která se na ledě honí za černou plackou. Jaký to má přínos?

Nesnáším to

Český národní sport evidentně není hokej, ale zírat na zapnutou bednu, chlemtat pivo a do toho radit všem sportovcům, jak to mají hrát. Sice tomu nikdo nerozumí a na ledě stáli naposledy jako děti, ale každý přesně ví, kdo je volný na přihrávku, kdy střílet, jak jsou rozhodčí mimo a když se nedaří, tak jak jsou profesionální hokejisté - nejlepší z nejlepších, marní. Vždyť i tady Pepan od vedle by to zahrál líp.

Góóól?! No a co?

Nejhorší ze všech jsou fanoušci, kteří fandí nahlas. Když soused v bytě vedle zařval gól, já chytala talíře v kuchyni, aby nevypadaly z kredence. I když je mi hokej i fotbal totálně ukradený a televize byla vypnutá, stejně mě to otravovalo. Jak moc těžké by bylo respektovat, že některým lidem je celé mistrovství šumafuk a nemají náladu poslouchat ani euforické výkřiky „góóól!!!“, ani zmučenou agónii, když puk skončí v české brance a už vůbec ne opilé hulákání české hymny?

Fandila jsem Rusku a Kanadě

Dneska už to tolik neřeším a kdybych s tím nemusela pracovat u pár klientů, ani bych nevěděla, že je mistrovství, stejně jako minulý rok. V dětství jsem takové štěstí neměla a řev televizí se linul ze všech bytů okolo. Když už jsem měla výkřiků „gól“ a „né“ po krk, rozhodla jsem se podlehnout a jít s davem. Bohužel, protože mi to bylo úplně putna a na vlastenectví jsem nikdy netrpěla, vybrala jsem si týmy, které dělaly na ledu něco, co jsem postřehla i já tzn. rvali se jako koně a zarytí fanoušci jim nemohli přijít na jméno. Moji favorité byli Rusko a Kanada. Když hrály tyhle dva týmy s Čechy, vyhradila jsem si čas a dělala to, co v tu dobu každý. Seděla jsem u televize a hulákala. Jen v opačných případech, kdy ostatní. Po pár letech jsem to vytunila tak, že jsem se už ani neobtěžovala zírat na obrazovku a prostě jsem jásala, když se od vedle ozýval nářek a obráceně. Nic jiného si ti gaučoví sportovci nezasloužili.

Vzkaz pro fandy

Uvědomte si prosím, že jsou na světě lidi, kterým je celý hokej, fotbal a další sportovní přenosy naprosto ukradený. Nezajímá nás, kdo vyhrál, kdo koho fauloval, prostě nic. Co kdybyste své zvukové a jakékoliv další fanouškovské projevy omezili jen na svůj byt? My bychom si totiž rádi užívali ticha, klidu a třeba si dokonce i četli. Vaše emoční výkyvy při sledování sportu, kterému rozumíte jako koza petrželi, nás ruší. Jestli chcete řičet jako dobytek, obětujte peníze a račte se obtěžovat na stadion a můžete řvát dle libosti. Pokud ale nechcete peníze utratit nebo je vůbec nemáte, uvědomte si prosím, že low cost fandění doma na gauči zahrnuje držet klapačku a neotravovat ostatní. Děkuji!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz