Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Povědomé příběhy: Muž má smůlu na samé zlatokopky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Andera Piacquadio, pexels.com

Na první pohled draze oblečený muž jezdí výhradně v lepších autech a své partnerky zahrnuje hodnotnými dárky. Nechápe, proč se na něj lepí samé zlatokopky.

Článek

Přes všechnu vynaloženou snahu se 33letému Daliboru Hlodkovi nedaří najít pravou lásku. Ačkoliv sám sebe označuje za citlivou, romantickou duši, při výběru partnerek zatím neměl šťastnou ruku.

„Mám pocit, že jsem už vyzkoušel všechno. Beru je na drahé dovolené, kupuju jim různé drobnosti, jako kabelky nebo lodičky. Samozřejmostí je placení v restauracích. Dokonce jsem zkoušel i otevřeně chodit s několika děvčaty najednou. Aby měly šanci ukázat, která o mě více stojí. Ani tohle nepomohlo. Předstírají velkou lásku a pak vás podvedou s nejlepším kámošem,“ svěřuje se zoufalý Dalibor.

„Před nedávnem to vypadalo, že jsem našel spřízněnou duši. S Lenkou jsme si byli hodně podobní. Jako influencerka se snažila zlepšit svět. Byla hluboce spirituálně založená, to nás pojilo. Ale ani tenhle vztah nevyšel. Začínám si myslet, že jsem prokletý.“

Jeho setra, Aneta Hlodková, k tomu řekla: „Dalibor vždycky sbalí nějakou instagramovou modelku s opíchanými rty a pak se diví. Ta poslední mu utekla s plastickým chirurgem.“

Tento povědomě znějící příběh se nikdy, nikdy, nikdy nestal.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz