Hlavní obsah
Umění a zábava

Povědomé příběhy: Žena s nulovými požadavky na partnery nechce psa bez rodokmenu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Sam2piccs, pexels.com

Nikita H., svobodná matka vychovávající dvě děti z předchozích vztahů, se pohádala s novým přítelem, když se ukázalo, že štěňátko, které přinesl domů, nemá rodokmen.

Článek

Pavel a Nikita se seznámili minulý měsíc při oslavě narozenin společného přítele. Okamžitě si padli do oka. Nyní je však mladá žena na pochybách. „Pavel přinesl domů roztomilé štěňátko. Děti z něj měly velikou radost. Chvíli jsem myslela, že jsem konečně našla toho pravého,“ posteskla si šestadvacetiletá plavovláska.

„Pak se ukázalo, že je to nějaký čokl bez papírů, bůhví odkud. Něco takového doma nestrpím, mám nějaké standardy,“ vysvětlila.

Nikitini synové, Kevin (5 let) a Marko (4 roky), také neskrývají zklamáni. „Strejda Pavel nám donesl pejska, moc se mi líbil. Jednoho už jsme kdysi měli, ale pak si ho Markův táta vzal a prodal,“ sděluje starší z bratrů.

K záležitosti se vyjadřuje i Nikitin přítel, Pavel P., vyučený zedník, momentálně nezaměstnaný. Chraplavým hlasem po zjevně propité noci popisuje události ze svého pohledu.

„Psa jsem koupil v hospodě od známého, chtěl jsem děckám udělat radost a vynahradit jim slíbený výlet do zoo, který jsem musel zrušit. Jejich matce se zpozdila menstruace a hned se chová jako kráva.“

„Líbil se mi, budeme teď muset čekat na nového? “ ptá se mladší Marko.

Tento povědomě znějící příběh se nikdy, nikdy, nikdy nestal.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz