Hlavní obsah
Hry

Každý rok vyhraje ve Sportce tolik lidí a žádného milionáře přesto neznám

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

Výhra v loterii

Zajímavé. Když sledujete výsledky Sportky a sem tam si někdy vsadíte, tak tajně doufáte, že se jednou to štěstí usměje i na vás.

Článek

Anketa

Znáte někoho, kdo vyhrál v některé z loterijních her více jak 1 000 000,-?
Ano, já jsem vyhrál/a takovou či vyšší částku.
0 %
Ano, znám někoho takového osobně.
22,2 %
Ano, vím o někom takovém z doslechu.
11,1 %
Ano, znám někoho, kdo vyhrál, ale mnohem menší částku.
0 %
Ne, nikoho takového neznám.
66,7 %
Celkem hlasovalo 9 čtenářů.

Po těch letech by tady muselo běhat tolik milionářů, že byste na ně museli přeci narazit a někoho osobně znát. Já tedy nikoho takového neznám. Nepřijde vám to zvláštní?

Znala jsem pouze z doslechu od jedné trafikantky, že konkrétně u ní si koupil jeden muž los, který mu údajně vyhrál 5 000 000,- Kč. Paní jsem ale neznala natolik dobře, abych věděla, že říká pravdu. Mohla si to taky vymyslet, aby zvýšila prodej losů.

Jinak ale ve svém okolí sousedů, kolegů na pracovišti, přátel ani rodiny neznám nikoho, kdo by ve Sportce vyhrál někdy nějakou vyšší částku. Nejvyšší částku tenkrát před mnoha lety vyhrála mami, která obdržela výhru kolem 20 000,-. Nezdá se vám to divné? Neměl by každý už někoho takového po x letech fungování Sazky obecně znát? Není to celé jen bouda na lidi?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz