Hlavní obsah
Názory a úvahy

Kritizujete místní autory? Zkuste si to sami, až pak kritizujte ostatní

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Kritika

Četla jsem tu v diskuzích pod články mnoho nenávistných komentářů vůči místním pisatelům, až je mi jich líto, a donutilo mě to k napsání tohoto článku.

Článek

Jestli to nevíte, portál Seznam Médium slouží amatérům pro svou vlastní tvorbu, nikoli profesionálním spisovatelům. Lidé zde píší články ve svém volném čase a zadarmo. Na to, aby dosáhli na provizi, musí jejich články dosáhnout alespoň 100 000 zhlédnutí.

Autoři jsou samozřejmě za komentáře svých čtenářů rádi, ale za podnětné komentáře k danému tématu, ne za nesmyslné a neopodstatnělé komentáře, které mají za cíl akorát vyvolat nenávist mezi čtenáři nebo urážet autora.

Když se mi přece něco nelíbí, s něčím nesouhlasím, tak mám právo vyjádřit svůj názor, ale měl bych k němu připojit protitezi, platný argument, proč se mi to či ono nelíbí. A možná by bylo taktéž dobré všímat si víc obsahu než formy sdělení.

Mějte tedy k autorům úctu. Oni vyšli ze své komfortní zóny ne kvůli penězům, ale proto, že chtějí něco změnit. Chtějí zde zveřejnit svůj názor, dozvědět se veřejné mínění, ovšem kultivovaným způsobem. Věřím, že je stále mezi námi mnoho slušně vychovaných lidí a kultivovaných čtenářů, kteří umí jak kritizovat slušně, tak i pochválit, pokud se jim článek líbí. A nejdřív než začnete kritizovat stávající autory za jejich výtvory, zkuste si sami napsat nějaký zajímavý článek. Uvidíte, že zas tak lehké to zrovna není.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz