Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jsme více nároční na současného partnera, protože jsme měli více partnerů?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pxhere.com

Při prohlížení deníčků na seznamce jsem narazil na článek, jehož text mne zaujal a přivedl k otázce: Vzrůstá opravdu naše náročnost na současného partnera díky tomu, že jsme poznali více partnerů?

Článek

V době, kdy jsem si hledal partnerku, jsem brouzdal jednou seznamkou a listoval deníčky některých uživatelek.

Narazil jsem na jeden deníček s opravdu, podle mne, povedenými názory

Základní myšlenkou, která mne v jednom článku zaujala, je potřebná provázanost komunikace a sexu pro správné fungování partnerství.

Dávám autorce za pravdu v názoru, že jsou ženy, které celý život žijí s jedním partnerem a ani nepoznají orgasmus a nebo ho poznají třeba až po 20 letech sexuálního života s někým novým a teprve zjišťují jak krásné to jsou prožitky.

Ale tak to bývá i u nás, u mužů. I my v novém vztahu nacházíme nové zkušenosti a byli bychom sami proti sobě, kdybychom si o to příjemné nedokázali sami říci.

Opravdu jde mužům jen o to jedno jediné?

Jen jsme asi od přírody v sexu ve většině případů více temperamentní a tak se stává, že ženy nás berou jako jedno maso z jedné výrobní linky. Jde nám mužům přece jen o jedno… jedno kde, jedno kdy, jedno s kým a jedno jak…stále jen jde o jedno. A tím je to pro muže pořád to samé.

Autorka se dále odvážně rozepisuje. Podle ní, jakmile žena pozná jakýkoli druh orgasmu, tak pak chce a hledá jedině partnera, který „to“ dokáže udělat a když je její orgasmus a vyvrcholení muže ve stejný moment, tak to je prý hotová pocitová atomovka.

Imponují mi ženy, které si umí říci co chtějí

Tak to se mi také moc líbí, když žena dokáže přiznat, že se pod maskou cudnosti, kterou ženám společnost ve většině případů nasazuje, skrývá dračice či tygřice, která ví co chce a hlavně (!) umí si o to říci.

Naprosto není co namítat proti názoru, že když ve vztahu nefunguje sex a komunikace, tak vztah dlouho nevydrží. Když muž či žena nebudou mít v sexu to co potřebují a co jim dělá dobře, nedovedou si o tom společně promluvit, je veliká pravděpodobnost, že to, co jednomu nebo druhému chybí, začnou po určitém čase vyhledávat jinde. A nezdá se vám že je to začátek konce?

Sám si dovedu před kohokoli stoupnout a říci mu do očí, že se cítím člověkem a že sex patří k mému životu, jako každá jiná potřeba; jídlo, pití nebo vzduch. A že si myslím, že kdo to popírá před lidmi kolem, popírá své živočišné pudy a nebo vyloženě lže.

Zdá se vám, že jsem psal jen o jednom? Tak se zamyslete… nezvyšují se naše nároky na partnera při návštěvě společnosti? Nebo při společném hospodaření? A co třeba v kuchyni, proč se říká, že láska prochází žaludkem?

Anketa

Vzrůstá opravdu naše náročnost na současného partnera díky tomu, že jsme poznali více partnerů?
Ano
100 %
Ne
0 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 5 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz