Hlavní obsah
Umění a zábava

Když je paní Majetná super kočka

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Děda Víťa / obrázek generován umělou inteligencí Vaibe AI

Super kočka z pojišťovny - ilustrační obrázek vytvořený umělou inteligencí

Jeden by něco takového nevymyslel. Ale občas mé příběhy režíruje sám život.

Článek

Jdu Vám takhle cosi vyřídit na generální ředitelství jedné pojišťovny, a mám tam jednat s paní Mgr. Majetnou.

Recepční slečna mně vyzpovídá, kdo jsem, co chci, a volá telefonem : „Je zde pan Majetný, můžu ho poslat nahoru?“

„Manžel?“, slyším odpověď z toho kecafonu, „… no ať jde dál!“ Slečna recepční zrudla jak pivoňka, a hned se opravila : „… promiňte, pan Trnavský!“ Odpověď „Aha, tak já si pro něj přijdu“ mě už nijak nepřekvapila.

Protože na slečně recepční vidím, jak jí to bylo trapné, doširoka se usměju a říkám „No, já bych se klidně rád jmenoval pan Majetný, to by mi ani nevadilo, zvlášť pokud by to byla i pravda“.

V tom se rozchechtá starší děda vrátný, který seděl hned vedle, a s lišáckým úsměvem hodně nahlas povídá: „No, já bych taky rád byl pan Majetný, to by nevadilo ani mně!“. Recepční slečna zrudla chudák ještě víc, ale pointa toho všeho mi došla až za několik okamžiků.

Objevila se totiž opravdu nádherná superkočka ve vyzývavých minišatečkách, která by na libovolné světové soutěži krásy atakovala ty nejčelnější pozice a sladkým hláskem povídá „Já jsem Majetná, kdopak mě hledal?“

No ale vyřídil jsem všechno, co jsem potřeboval a moc rád jsem zamířil domů za Gitkou. Moje paní je totiž ta nejúžasnější žena pod sluncem, to mi můžete věřit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz