Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Milostná zpověď ajťáka

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Eloise/Ideogram

Muž a žena

Jak se jeden ajťák krátce zamiloval.

Článek

Přišla k nám nová kolegyně do IT týmu. Jmenovala se Helča a hezky voněla. Hned jsme ji s klukama okalibrovali a zjistili jsme, že je to blondýna, která má dobrou fazónu a vyrýsované pozadí. Jen nám nešlo do hlavy, jak může mít blondýna nějakou vyšší inteligenci, aby stačila na pozici vývojářky, spíš jsme předpokládali, že bude jen vařit kafe. Fakt ale byl, že na kafe jsme měli kávovar, takže Helča musela být přijatá, aby s námi psala kód a docela jí to šlo.

Je jasný, že Helča se líbila asi všem. Jak už jsem řekl, měla fakt prvotřídní vizáž a taky milý úsměv. Zrovna jsem neměl holku, tak jsem si řekl, že bych mohl Helču sbalit. Kvůli takový klasa holce bych šel třeba do pekla. Ale nechtěl jsem se se kvůli tomu dostat do problémů s klukama z týmu.

V týmu nás bylo dvanáct. Čtyři byli ženatí. Já jsem neměl toho času žádnou, což byl můj většinový stav, tak jsem jim řekl, že nemají nárok, protože jim už doma někdo postel zahřívá. Mně akorát termofor. Kdyby přišlo těch koček víc, tak prosím, mohli bychom si je rozdělit, ale přišla jedna, takže ženáči museli z kola ven.

Pak jsme tam měli dva homosexuály Páju a Dáju. U těch jsem se vůbec nikdy rivality obávat nemusel, ani jim nic naznačovat, i když byli oblíbení u každého a u holek především.

Zdenda holku asi měl. Aspoň teda ji vyvenčil na podnikovým večírku a neskučel, že by se kdy rozešli. Peťa snad ukecal na rande nějakou studentku nebo co, ale Tonda, Jirka a Vašek neměli taky nikoho, protože brouzdali po seznamkách a občasně organizovali hromadnou návštěvu klubu, kde si gentlemani vybírají ladies na baru a cena je smluvní podle toho, jakou delikatesu si z hot menu vyberete.

Tak jsem myslel, že si budeme muset střihnout, kdo z nás ji sbalí, protože my chlapi nespíme s holkou kámoše, to jedině taky po domluvě, kdyby ji ten kámoš laskavě po rozchodu benevolentně přenechal.

Blížila se dvanáctá, takže jsme valili na oběd, abychom to tam rozštípli. Každopádně jsem sebral odvahu se jí zeptat, jestli půjde s námi, i když teda moje odvaha původně byla snad až někde v koši pod pracovním stolem a musel jsem dlouho hrabat, abych ji tam vůbec našel. Zeptat se Helči nebylo nic proti nikomu. Stejně si všimla, že na ni čumím. Asi bych měl svoje splašený hormony dostat pod kontrolu, protože to čumění mě vždycky prozradí.

Zpražila mě, že už jí říkal Tonda, a já jsem na něj dostal vztek, jak je vlezlý, chalán.

Když jsem potlačil žárlivost, tak jsem ji informoval, že my chodíme prostě všichni na oběd spolu. A taky jsem chtěl, aby věděla, že kdyby něco potřebovala, tak mi prostě může dát echo. Jako já bych jí mohl pomoct. Nechci se chlubit, ale jednou jsme dostali tiket, který nikdo z kluků neuměl vyřešit, a mě jediného napadlo, co by se s tím dalo dělat. Ale Helča zrovna neměla čas, abych jí to vyprávěl, tak mi skočila do řeči a pochválila mě, jak jsem skvělý a bedna, i když vlastně nevěděla, jak byl ten tiket zapeklitý. Ale já jsem cítil, že mě spíš teda chtěla setřást.

Na obědě se ukázalo, že ona má kromě inteligence, předku a zadku taky smysl pro humor a zájem o sport. Dokonce věděla, jak hrála v neděli Sparta. Sama se ptala, jestli jsme její poslední vítězný zápas proti Slavii sledovali.

U nás jsme kromě Páji a Dáji kovaný fotbaloví fanouškové všichni včetně našeho šéfa. Ale ten chodí na oběd s ostatními manažery, tak se nemohl zapojit do naší zanícený fundovaný diskuze.

Hrozně jsem litoval, že jsem ten mač zrovna neviděl, protože jsem byl celý den na motokárách, takže jsem nejdřív hodil cestou domů kebab do žaludku a pak svý zmožený tělo i s mozkem rovnou do pelechu, kde jsem to zařízl až do rána. Kluci byli překvapený, že jsem si to hned po probuzení nepustil ze záznamu, ale neměl jsem čas, jelikož jsem jako obvykle do práce zaspal. Hlavně jsme se všichni divili, že ona se dívá na fotbal a prý přímo z VIP pelechu na tribuně. To jsme už vůbec nepobírali.

Na vysvětlenou všechny uzemnila oznámením, že ji tam bere Robin, náš šéf. Takový luxusní doplněk na tribunu bychom si taky nechali líbit, nicméně nám všem sklaplo a všichni jsme se s ní najednou ze šoku přestali bavit a taky mezi sebou, takže nastalo trapný ticho. Bylo jí to divný, tak se zeptala, co se děje. Tonda v tu chvíli přihlouple poznamenal, že nevěděl, že se Robin rozvedl, ale společensky zakoktal, že se mu nediví, že on by jí taky dal pro její přednosti přednost.

V tu chvíli ona se podivila, že je ženatý, a pak se začala afektovaně smát a řekla nám, že je jeho hodně vzdálená neteř a že o jeho manželství ani nevěděla. Ulevilo se mi, že je teda volná, a protože jsem chtěl tentokrát předběhnout Tondu, Jirku i Vaška, zeptal jsem se jí odhodlaně a přede všemi jako správný chlap, jestli by šla se mnou do kina.

Odpověděla nezvykle rychle a důrazně, že jo. Tak to jsem nečekal, ani kluci ne. Hned jsem nažhavil mobil a dal jí vybrat film, abych rezervoval lístky na ten samý večer.

Přišla ve smluvený čas. Film byl romantický doják, echtovní lahůdka pro ženský mozky, ale vůbec se na to nesoustředila, dokola čekovala mobil bez ohledu na to, že na plátně probíhaly na střídačku žhavé objímačky a líbačky. Asi byla ze mě nervózní, a tak jsem ji vzal za ruku, ale ucukla.

Po kině se zeptala, jestli ji odvezu domů, a prozradila mi adresu, což mi vlilo krev do žil. Samozřejmě jsem kvůli ní svoji plechovku odpoledne naleštil a vyluxoval, mohl jsem ji teda s klidem usadit a po cestě jí vysvětlit, jak to bylo s tím složitým tiketem.

Připadal jsem si jako king. Nikdy před tím jsem nesbalil holku lusknutím prstů. Doufal jsem, že mě štěstěna neopustí a za chvíli už mi Helča ukáže svoje noční povlečení, i když se místo na mobil začala dívat na hodinky. Snad na ni nečeká její táta, pomyslel jsem si tehdy.

K mému překvapení na ni před jejím domem čekal v autě ne její táta, ale náš šéf Robin, její strýc. Poznal jsem ho podle jeho vytuněného zlatého Mercedesu. Taky si ho všimla a v tu chvíli mi položila hlavu na rameno, ale to už k nám přilít. Otevřel moje dveře a vytáhl mě za košili ven. Řval, ať na Helču zapomenu a že si mám následujícího dne sbalit krabice, mazat třeba do pekla a že mám být rád, že mi nenafackuje.

Tak jsem se toho pekla dočkal, i když jsem netušil proč a vlastně jsem si nic neužil. Sedl jsem si zpátky za volant a kouknul do zpětného zrcátka. Zjistil jsem, že jejich celá rodina je značně agresivní, protože Helča vzápětí nafackovala jemu.

Asi za mě. Bylo to od ní hezký. Nikdy bych nečekal, že se ženská umí takhle zastat chlapa, co s ním byla poprvé a naposled v kině.

Anketa

Tajil vám zadaný partner, že je citově vázán i jinde?
Ano
35,3 %
Ne
64,7 %
Celkem hlasovalo 17 čtenářů.

Jestli se vám článek líbil, zaklikněte +sledovat pod mým jménem Eloise na začátku článku. Uděláte mi radost.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz