Hlavní obsah

Asi si sám škodím, když jsem zase rozlobený, spíše ale smutný…

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Už jsem se sám pro sebe zapřísáhl, že nebudu psát o politice. Ten dnešní hon představitelů armády na svaz letectví a jeho předsedu Václava Vaška, mě od mého zapřísahání zbavil.

Článek

Svého času jsem se obchodně pohyboval jak v tehdejším SSSR, m.j. Ukrajina, Kazachstán, atd. V Moskvě jsem měl možnost jednat i s tehdejším velvyslancem Baštou, i jeho předchůdcem,(teda nic moc, ten předchůdce). Na a samozřejmě s partnery.Vypichuji jen něco. Když jsem jim řekl, ano,ano děkujeme za osvobození, ale abyste porazily tu fašistickou „svoloč,“ museli jste přes nás. Nelíbylo se. Seděl jsem s jedním veteránem v "pivnoj. Povídal, jak ,se bojovalo. "První vlna, druhá, třetí, a až ta šestá ty „fašistické sabaki“ dostala a šlo se na bodáky. Nerad přiznal, že ta šestá vlna uspěla, protože Němcům došly patrony.

Těžko jsem chápal, že tam má lidský život jinou cenu. I ten Stálin se kdysi vyjádřil: „lidská smrt, je tragedie.“ „Smrt milionů, je jen statistika“

K té Ukrajině. Pokud se vzpomínám,(co nás učili), tak jediný státní útvar, byla Kyjevská Rus. No a pak se o to území rval kde kdo. Poláci, Rusové, Rakušáci, Rumuni et.cetera. Až teprve za SSSR,dostala své hranice. Jo, a Krym tam nikdy nepatřil. To jen Chruščev, takto „řezník“ Ukrajiny, to možná bral jako úlitbu.

Je docela případné, že Rusové berou Ukrajince jako „chochli“ a Ukrajinci, jako „moskali.“ Ukrajinci nezapomněli na hladomor v třicátých letech, stejně jako Rusové na Ukrajince, vítající německou armádu. Ta animozita, je tam stále přítomná.

Ale proč o tom vůbec povídám

V době Majdanu, jsem byl v Kijevě. Několikrát. Když už to na podzim vypadalo, že se vše rozejde, objevili se snajpři. No a tak se stalo, co se stalo. Byl to regulerní puč, proti současné proruské vládě, a stál cca 6mld dolarů. Konec konců, ten postup anoncovala i "Reaganova doktrina, "která se nedopatřením objevila na netu. No a co dál? Je naprosto logické, když už investuji, tak přeci nemohu tu svou investici nechat padnout, ne?

No a co já s tím. Já prostě nesnáším černobílé vidění. Sakra, i po tolika letech, jak se teď říká v totalitě, se to černobílé vidění tváří, jako jediné správné. I po té totalitě!

Volil jsem Pavla. Z té dvojice s Babišem, jsem si ani vybrat jinak nemohl. Ten Vendy Vašek byl asi jasnozřivý. Myslím, že se nejvíce aplaudovalo zvolení Pavla v USA.

Když jsem si chtěl přečíst projev Vaška v Žatci, byl jsem upozorněn, že se jedná o nepřátelskou informaci. Divím se, že se doposud ten projev nevymazal.

Když se podívám trochu do historie, (opravte mě prosím), tak, kdy jsme mohli tak trochu „do toho mluvit“, bylo za „krále železného a zlatého“ a to od Baltu po Jadran. ˇže by na to už tehdy „dojel"?“ No a pak Rakousko, krátce Německo, pak SSSR, a teď Amerika…

Takže Vendy, vždycky jsi byl tak trochu „rapl“ po výběhu vypnout podvozek…a „Vysoký jalovec“, však víš, držím palce, asi víc už nemohu, ale stejně jsi „fořt“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám