Hlavní obsah
Umění a zábava

Jaký by měl být můj muž a jak to souvisí s praním prádla

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels.com

Mám napsat krátký elaborát na téma ideálního muže.

Článek

Právě jsem přijela z chalupy a chystám se vyprat v zánovní pračce, kterou jsem dostala od kamarádky. Alespoň si u banální činnosti srovnám priority. Začnu tím, na čem mi u partnera absolutně nezáleží: jestli je často doma a pomáhá mi s úklidem. Tyhle požadavky jsou na posledních místech hodnotového žebříčku.

Než přejdu k dalšímu bodu, naložím prádlo do pračky. Kamarádka mi zapomněla dát návod, ale předpokládám, že trojka, která se nachází v půli cesty mezi jedničkou a šestkou, je logicky barevný, tím nic nezkazím.

Zatím pokračuju v psaní: „Můj muž by měl mít v sobě hravost. A v hlavě nějakou silnou vizi, klidně bláznivou. Zároveň by neměl propadat pocitům důležitosti.“

Po půlhodině cítím pach gumy, pračka se podezřele zahřívá. Chvíli držím ruku na skleněných dvířkách. Je to normálně horký. Ale píšu dál.

„Mělo by mu být jedno, jakou funkci zaujímá ve společnosti, pokud to nesouvisí s jeho vizí, což bych dost nerada.“

Pračka je úplně vařící. To je fakt výborný. Mám tam to nejlepší oblečení, včetně pušapky za dva tisíce, kterou jsem si koupila tajně, když můj bývalý tři dny pařil.

„Neměl by mě z ničeho podezírat a být závislý na návykových látkách.“

Já jsem fakt pako, to je jasný, nemá to samostatný kolečko na regulování teploty, takže trojka může bejt klidně devadesát.

„Můj muž by měl chápat, že když do něj trochu šťourám, je to pro dobro našeho vztahu, a že jako balíček ho pořád beru, protože jinak bych s ním nebyla ani minutu.“

Co teď? Zkusím najít vypouštění vody. Ani náhodou. No tak holt vezmu kladivo a dvířka rozbiju. Nemůžu čekat, až se mi rozblemcá halenka.

„Můj muž by neměl vyžadovat pravidelné úkony, jako je vaření a praní.“

Zjišťuju, že doma není kladivo. Napadne mě pračku vypnout a teprve pak dvířka otevřít. Jde to.

„Můj muž by měl chápat, že někdy jdu třeba někam já, a o domácnost se stará pro změnu zase on.“

Z pračky se vyvalí černá vroucí voda, rychle sbírám svršky azbestovou rukavicí, uvolněná vlákna už ale, bohužel, ani trochu nepruží.

„Ať je to třeba ambiciózní kariérista, ať je úplně natvrdlej, a pro mě za mě ať si nasává, machruje a nechápe mě, ale hlavně ať je doma, když se pere.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz