Hlavní obsah
Názory a úvahy

Když hvězdy ve StarDance tančí, nejde jenom o tanec

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels.com

Velkou roli hrají také sympatie, ingredience stejně neuchopitelná a nenaučitelná, jako je třeba genialita.

Článek

Nejsem vědma, křišťálovou kouli nemám, ale tušila jsem, že v prvním vyřazovacím večeru vypadne právě ten pár, který bych já klidně nechala vyhrát. Herec David Prachař s tanečnicí Zuzanou Dvořákovou Šťastnou. Několikrát se už stalo, že jako první opustili soutěž ti, kteří byli dobří, ale dopředu je média nijak neřešila, nikdo na ně neupozorňoval, a tak ani nestačili vzbudit ty správné a pro soutěž potřené emoce, které diváky donutí vzít do ruky své telefony a odeslat hlasy.

Dívám se pravidelně, samozřejmě hlasuji a stejně jako mnoho dalších diváků, ne-li většina, se řídím nejen tanečními výkony, ale především tím, jak jsou mi jednotliví tanečníci a tanečnice sympatičtí. Nepoznám jako laik správně či špatně „vystretý chrbát“, jak říká porotkyně Tatiana Drexler, unikají mi detaily, ale o to víc se soustředím na celkový dojem. Ostatně, proto má soutěž dvojí hlasování, aby se střetl odborný názor poroty s diváckým pohledem.

Kdyby u televizních obrazovek seděli samí odborníci, kteří tanci rozumí a vidí to, co laik nepostřehne, nemohl by se nikdy až do finálového večera dostat třeba Václav Vydra, který soutěžil hned v první řadě. Tanec moc neřešil, ale byl prostě sympatický, navíc národ dodnes miluje jeho mámu Danu Medřickou, takže divácké hlasy dostával i za ni. A velmi podobné to později bylo s tancem Lukáše Pavláska, který skončil třetí. Ten zase vypadá jako by byl z rodiny kohokoliv z nás, tanec mu moc nešel, takže bylo nutností ho podpořit.

Pro mne byl David Prachař jasná volba a ráda bych mu posílala hlasy co nejdéle. Sice ho osobně neznám, ale mám ho prostě v oblibě. Hodně jsem o něm slýchala od jeho kolegyně z Národního divadla Luby Skořepové. Léta jsem se s ní vídala, měla rubriku v časopise, kde jsem pracovala, a také jsme spolu napsali knížku. A ona o Davidu Prachařovi hovořila jako o empatickém, laskavém a inteligentním klukovi, kvůli kterému ráda chodí do práce, tedy do divadla. Když zestárla a začala ji často navštěvovat samota, byl to právě on, kdo na ni nezapomínal, zajímal se o ni a ji to pokaždé nesmírně potěšilo. Tak jsem ty hlasy chtěla posílat i za ni a jsem přesvědčena, kdyby se i jiní diváci televize znali s Lubou Skořepovou, dělali by to stejně jako já a David by určitě vydržel v soutěži déle.

Nechci být špatným prorokem, ale opět tuším, kdo půjde z kola ven příště. Ale nechám si to pro sebe a hlavně, pošlu tomuto páru co nejvíc hlasů. Ostatně sympatických párů je tam tentokrát hodně, takže mám o zábavu v příštích dnech a týdnech postaráno. Jen jednomu páru nepošlu hlas žádný, prostě mi jeden z těch dvou není sympatický. Ale neřeknu, i kdybyste mě mučili.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz