Hlavní obsah
Umění a zábava

Dědosaurus

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: František Bárta

Dědosaurus

Jako prduch si žiju podle svého.

Článek

Jsem prduch, tedy pracující důchodce. Nabídli mi práci, kterou jsem nehodlal odmítnout. Učit děti, i když nemám pedagogické vzdělání. Před několika lety jsem dostal od ředitelky nabídku učit v Mateřské škole jako zahradní učitel. Byla to skvělá zkušenost, která nejenom mě, ale i dětem hodně obohatila život. Děti jsou hodně spontánní, proto jsem od nich dostal úžasnou přezdívku. Jsem Dědosaurus. Příběhů ze školky je tolik, že daly námět na knihu.

Teď jsem dostal podobnou nabídku, učit sedmou a osmou třídu v Montessori škole. Pracovní náplň obdobná jako v MŠ, jenom o něco náročnější a s více činnostmi. Jenomže ta děcka jsou neuvěřitelná, co všechno dokáží, způsob přípravy pracovní činnosti a jaké mají životní cíle a dovednosti vzhledem k jejich věku mne inspirují.

Dává mi to náplň, která mne drží od negativních informací poskytovaných v médiích od hlupců, kteří si říkají investigativní novináři. Jejich náplní je rozeštvávat lidi a udržovat v nich pocit strachu. To je nejlepší zbraň, při které spoustu lidí snadno naletí na nereálné sliby.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz