Hlavní obsah
Jídlo a pití

Jak jsem zvládla „Suchej únor“

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Garra, AI creator

Pro jistotu jsem začala jsem už v prosinci, abych byla připravená, a výsledek?

Článek

Tak jsem v to vzala od podlahy. Konkrétně před Vánoci jsem se stala hrdou abstinentkou. A budu upřímná.

  • Motivace: Veškerá žádná. Vlastně: "Nejsem žádná násoska a slibotechna, nebo ano?"
  • Obavy: "Jestli jsem násoska, co si počnu?"
  • Očekávání: "Jak já budu krásná a zdravá."

Průběh:

  • Hlavní pocity:  Hrdost. Nuda. Hrdost. Nuda. Nuda. Jé! Mám za sebou první měsíc. Jé, únor taky. No a?
  • Výzvy: Co bych tak mohla ještě zvládnout, když nejsem ta "násoska"?
  • Pozitiva: Víc času na hrabání se v hlavě a osobním životě. Nuda!
  • Nečekané efekty: Nuda. Přes zjištění, že tedy nejsem násoska, jsem si uvědomila, že jsem čokoholik! Zmrzlinoholik! A oplatkoholik!
  • Tipy: Příště si připravit plán proti nudě, proti vtíravým myšlenkám a pořád nekupovat litry... tentokrát zmrzliny.

Závěr:

  • Shrnutí: Levou zadní. Ale žádný pozitivní vliv na náladu, ani tělo nevidím. Ani morální kocovina nezmizela. To bude tou čokoládou!
  • Doporučení: Takže... "Suchej únor" doporučuji. Nudím se s čistou hlavou a nedělám blbosti. Nevím jak to hodnotí má játra, jelikož jsem měla čas zjišťovat i negativní vliv cukru na jejich činnost, myslím, že jsem jim příliš neulevila. Pupínky mám od puberty, takže pleti se taky ptát nebudu a o stresu ani nemluvím. Ale děcka jsou v pohodě a to se taky počítá.
  • Další kroky: A ano. Je to zvláštní, i přes negativa, kterých moje hlava nabízí víc než dost budu pokračovat i v březnu, dubnu...

Proč?

  • Dokázala jsem si, že alkohol neřídí můj život. Že můj život byl nuda sama za sebe. A že nuda máčená ve víně je pořád jen nuda (velmi motivující, že?).
  • Za mým "dáme víno" je jen a pouze nuda.
  • Takže mám osobní výzvu: březen, za kamna nevlezem, ale objevíme, co by tak Chytilovou bavilo.
  • PS: už jsem si stáhla krokoměr do telefonu a upozornění na nové filmy u nás v kině, jo... a hledat pazourky nebo diamanty s dětmi v poli je docela zábava, i když žádný nenajdete.

Takže tak.

A co vy? Dali jste "Suchej únor"?

Anketa

A co vy? Dali jste "Suchej únor"
Ano.
100 %
Ne.
0 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovali 2 čtenáři.

Příklady zdrojů:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám