Hlavní obsah
Rodina a děti

A opravdu vám už odtekla plodová voda? Hlášky z porodního sálu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

Když rodíte během čtyř let třikrát, zažijete v porodnici lecos.

Článek

Na začátek chci ale uvést, že jsem s vedením mých porodů byla velmi, velmi spokojená a děkuji za všechny asistentky a doktory. Jste skvělí! Ale i tak se občas v paměti vynoří něco, co mi dnes, odstupem času vykouzlí úsměv na tváři. A taky připomene, že rodit už se mi teda moc nechce.

  • A opravdu vám odtekla plodová voda? To se mi nějak nezdá. Opravdu jste se nepočůrala? Víte, to se stává. Díky, díky, díky, ale nepočůrala. A mimochodem to nebyl ten milý, vstřícný tón zkušeného lékaře, který odrodil miliony dětí. Byl to mladý, nesympatický doktor, který se tvářil, jako by odnosil a porodit dětí minimálně 12.
  • No, pojďte do toho, maminko, už vidím hlavičku! Manžel zvědavě: Fakt? A doktor jen "nenápadně" zatřásl hlavou, jakože ne, ale musíme tu maminku přeci jen povzbudit. Lháři!
  • Sestři, a proč jste nenastřihla? Ta ruptura nevypadá dobře. A sestřička rozpačitě: Noo, já myslela, že to nebude potřeba, paní už rodí podruhé...
  • No, víte, ta jizva na hrázi, kdyby něco, nějaké problémy, tak ... u nás v nemocnici máme skvělý laser, víte? To člověka fakt uklidní. PS: teď po několika letech jsem na fyziu pánevního dna zjistila, co tím pan doktor myslel. Skvělý...
  • Po třech minutách bolesti a utrpení, zjevně tedy na obou stranách...Nezlobte se, ale musím zavolat kolegyni, nemám tak dlouhý prst, abych vám tu vyvolávací tabletu zavedla dostatečně hluboko.
  • Dětská doktorka: Malá musí být v inkubátoru! Musí se zahřát! Maminku si ještě užije až až! O půl hodiny později přijde dětská sestřička a ptá se mě: Maminko, ale vy už jste ok, ne? Děťátko potřebuje hlavně maminku, nemohla byste si ji už vzít k sobě? Anooo! Nic jiného jsem ani nechtěla.
  • Já už rodím! (Třetí porod, poznám to). Ale ne, vy ještě nemůžete rodit, vždyť jste před chvilkou byla na 6, ještě hezky dýchejte, maminko. JÁ UŽ RODÍM! Jéé, no vidíte, tak tady ji máme, já si ani nestihla dát rukavice. To byl můj nejrychlejší porod.
  • Proč nekřičí? Proč do háje nekřičí? Co je?! Uklidněte se, maminko, nechte doktory dělat svou práci. A taky, že ji odvedli dobře. Ale vykládejte tohle hysterické matce.
  • Ale vždyť jsem vám píchla injekci, to šití vás nemůže bolet. Bolí! Tak si ještě dejte rajský plyn no...Já vám řeknu, sjet se rajským plynem není špatný. Nejlepší zážitek.
  • MAMINKY! Nasazujte si na vizitu ty roušky ale! Pozor to byl srpen 2021, žádné jaro 2020. No ještě, že jsem nemusela s rouškou rodit. Mimochodem doktory náš ústní otvor zajímal ze všech otvorů nejméně.

Zkrátka porodnice je porodnice a má své kouzlo. A čím častěji rodíte, tím domáčtější vám připadá. U třetího jsem se do ní vyloženě těšila. Prakticky wellness. A zadarmo. No neber to.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz