Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Já vs. dinosaurus aneb manželova závislost na stupidní hře. Může to být ještě více ponižující?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels/Ron Lach

Nedávno jsem se zde svěřila se situací, kdy jsem byla přesvědčená, že je mi manžel nevěrný. On se k mému zjištění věnoval hloupé hře, která spočívala v krmení virtuálního dinosaura.

Článek

Utíkal ode mě jak mohl, aby se „staral“ o malou obludu, krmil ji, uklízel hovínka, koupal, posílal ho do školy. Propadl tomu tolik, že za to začal utrácet peníze.

Máme dvě skvělé děti, o které se stará rovněž moc hezky. Tak proč má potřebu, ani nevím, jak to nazvat. Proč má potřebu hrát stupidní hru, kde se stará o něco nereálného, když se stejně tak stará o děti. Dává jim lásku a dostává ji zpět.

Mohlo by mi to být snad i klidně jedno. Jak mi někteří čtenáři předchozího článku radili. Pokud vše ostatní klape, měla bych být ráda. Ano, souhlasím. Manžel není alkoholik, nepodvádí, má nás rád, chodí řádně do práce, netýrá nás. Je to skvělý muž, tak o co jde? Každý má něco a já bych byla schopna to přijmout, ale…

Někteří diskutující si mysleli, že je článek vymyšlený. Přátelé, kéž by byl.

S manželem jsme jeho závislost řešili, mile v klidu. Přiznal, že je to už asi moc a přestal do hry investovat. Nejednalo se o částky, které by drtily náš rodinný rozpočet, ale navyšovaly se. Byla by otázka času, kdy by to byl problém. Vykomunikovat toto stálo velké úsilí a tak jsem nechtěla tlačit na pilu.

Pořád platí, že manželovo hraní nezasahuje do času s dětmi, odbíhání si za dinosaurem přes den před nimi omezil. Paří o to déle v noci a ráno je K.O. a dost protivný.

Takže, nějaké věci se zlepšily, ovšem na úkor jiných. Hledáme kompromisy, ale já nedokážu pochopit, že se té hry nedokáže vzdát úplně.

Dle jeho slov je to jeho relax, při kterém nemusí myslet, vypne mozek a má klid. Já tohle chápu, ale mně chybí čas pro nás dva, blízkost. I po těch letech to funguvalo ve všech směrech, ale virtuální dinosaurus zabil náš milostný život! A nejen to. Manžel občas zanedbá mytí, holení, zuby, prostě to odflákne, aby mu neutekl čas na hru.

Těžko se mi to všechno přizvána, ale víte, jak je ponižující, když ze sebe vydáte maximum maxima, abyste ukázala, že je pořád o co stát a dostanete košem bez mrknutí oka. Věřte mi, byla bych ráda, kdyby to celé nebyla pravda. A já si nemusela přiznat, že bojujeme se závislostí.

Po radě jedné z vás jsem domluvila hlídání dětí u babičky, dojela jsem si ke kadeřnici a v místním obchůdku utratila peníze za erotické spodní prádlo. Nachystala večeři, kterou má rád. Po sprše jsem se nalíčila, upravila, pěkně oblékla.

I totální hlupák by poznal, že o něho stojím. V obýváku jsem připravila svíčky a seriál, který máme rádi.

Byla jsem milá jak jen to šlo, jeho úniky s telefonem jsem nekomentovala (Děti byly pryč, tak se nekrotil). Během dne jsem se jen zmínila, že se těším, až si uděláme hezký večer, ale že ještě něco mám a mrkla jsem na něj - reakce nula.

Nemá cenu to natahovat, musel vědět o co mi jde a když jsem ho volala na večeři, zřejmě ho to obtěžovalo. Potlačila jsem sama sebe a jak blbka čekala u stolu, tvářila se jak puberťačka.

Přišel, podíval se na mě, vzal si večeři do ložnice a odešel. Aby mohl krmit dinosaura.

Pořád jsem to nechtěla vzdát, šla jsem do ložnice odhodlaná, že ho svedu.

Haha, jak trapná jsem byla. Nic není ponižující víc, než když dostanete hrubě přes prsty kvůli virtuální hře. Dinosaurus mu byl přednější. Všechno mé úsilí přišlo vniveč. Víte, nemám o sobě vysoké mínění, řekla bych lepší průměr, co se vzhledu týče, ale vždycky nám to klapalo. Když to píšu, mám slzy v očích. Večeři jsem jedla sama, studenou, nahečmaná v korzetu. Zoufalé a je mi to líto.

Opravdu, opravdu, opravdu nechci nic řešit před dětmi, prostě skutečně nic netuší, milují ho a já nechci kazit jejich vztah a být ta, která v jejich očích bude dělat dusno.

Abych to nějak shrnula. Manžel s hrou omezil čas přes den, ale natáhl ho do noci. Peníze už neutrácí, ale oproti tomu kašle sám na sebe. Pro děti je miliónový, na mě je hodný, stále pozorný (a tím to hasne), ale večery má prostě nastavené na dinosaura a já už se ani nechci snažit.

Na další rozhovory o hře je alergický, má pocit, že utnutím výdajů a omezením přes den udělal hodně a já vlastně nemám nárok na další argumenty.

Jsem schopná to zřejmě tolerovat, ale těžké je se smířit. Zejména po odmítnutí.

Vrátí se mi někdy můj normální sexy chlap, který o sebe dbal a měl rád sex?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz