Hlavní obsah
Seberozvoj

Den blbec: Smolný den, který se může stát legendární historkou

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Inspirace od tety/AI NightCafé

Někdy se smůla lepí na paty už od samého rána, ale nebojte se, dá se to zlomit.

Den blbec občas potká každého z nás. Ale věděli jste, že i z takového dne může vzniknout skvělá historka? Dnes jdu s kůži na trh. Navíc přidám pár tipů, jak podobné dny zvládnout s úsměvem.

Článek

Každý z nás někdy zažil den, kdy se všechno kazí. Ztracené klíče, zmeškané schůzky nebo vylité kafe na oblíbené tričko. Ale i takové dny mají své kouzlo – mohou se totiž stát skvělou historkou, na kterou budete jednou vzpomínat s úsměvem. Jak proměnit den blbec v zábavný příběh?

Ráno dělá den

Většina mých smolných dnů začíná stejně – zaklapnutým budíkem. Je to ta chvíle, kdy si slíbíte ještě pár minut spánku, ale najednou zjistíte, že jste zaspali. A přesně tak začal i můj den blbec…ale o tom až za chviličku.

Co z toho plyne? Vstávejte na první dobrou, jinak té smůle jdeme naproti.

Udělejte dobrý skutek

Tohle byla rada, kterou jsem často slýchala od starších kolegyň v práci – ať udělám dobrý skutek, že se mi to vrátí. Nevím, jak vám, ale mně se to vždycky vrátilo jako bumerang.

Klasický příklad: jedete po silnici, pustíte někoho, kdo dlouho čeká na vedlejší. Jenže tohle individuum pak jede jako šnek a vy dorazíte do práce pozdě. Takže s dobrými skutky raději opatrně!

Dejte si něco dobrého

Tuto radu slýchám často: dej si čokoládičku, dortíček, nebo večer zapij ten den vínem. Když jsem se naposledy rozhodla dopřát si něco sladkého, skončila jsem s nečekaným dárečkem.

Ráda platím kartou, ale když už mám hotovost, snažím se ji rychle někde udat. Vyrazila jsem tajně pro zákusky, abych se doma nemusela dělit - přece mám špatný den. Slečna v cukrárně však byla šikovná a věděla, že má v kase bankovky s prošlou dobou platnosti, tak mi je při vracení podsunula. A tak jsem doma musela přiznat, že jsem si koupila tajně dobrůtky. Karma je zdarma.

Jděte se projít po práci do přírody

Když máte špatný den, máte vyrazit ven. Zhluboka dýchat, pomaličku se procházet a jen tak sledovat přírodu. Čekáte, co se mi povedlo při procházce? Toho bylo mraky, ale nebudu vám kazit ideu.

Smějte se

Když se věci nedaří, snažte se je brát s nadhledem. A teď se vrhneme na moji historku. Kdysi jsem bydlela s partou holek v Plzni a jednoho dne mě budík zradil, samozřejmě zrovna když jsem měla ranní směnu. Rychle jsem na sebe hodila oblečení, vzala tašku a vyrazila na tramvaj.

Sedím v tramvaji, zamyšleně koukám před sebe a najednou si periferně všimnu něčeho divného. Podívám se z okýnka a co nevidím – dinosaurus! Promnu si oči, to snad není možné. Říkám si, že asi ještě spím.

Dorazím do práce, čekám na výtah a ten se prázdný otevře s hláškou: „Výtah přetížen, prosím vystupte si.“ Tak musím hezky pěšky. Když se konečně dostanu do kanceláře, sotva stíhám směnu.

Za pár hodin u kafe říkám kolegyním, že mi asi straší ve věži, protože jsem z tramvaje viděla dinosaura. A co se dozvím? Dinopark brzo ráno stěhoval dinosaury pryč z města kvůli údržbě. Protože ráno je malý provoz?!

Ať už se vám během dne přihodí cokoliv, třeba se z toho nakonec vyklube historka, která pobaví vás i vaše okolí. Nebo vám dojde, že bez ranní kávy není zdraví bezpečné vyrazit kamkoliv.

Také se vám stalo něco podobného? Napište mi váš příběh do komentáře.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz