Hlavní obsah
Umění a zábava

Půlnoční paraNORMÁLNÍ jevy s naším synem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Je 0:01, náš 19měsíční syn se najednou probudí, začne sebou házet, pak si sedne, mává rukama kolem sebe, ukazuje na strop a do prázdných dveří kuchyně. Co to…

Článek

Najednou chytne ženu za ruku a odvádí ji někam do kuchyně… Kde je ta basebalová pálka proboha!

Co se děje?

Něco slyšel, vnímal, cítil. To se ještě nikdy nestalo. Říká se, že děti dokážou vnímat co si nadpozemského, spirituálního.

Údajně dokonce dokážou vycítit nebezpečí jako pes. Ale náš pes je v kuchyni a je ticho. Stalo se mu něco? Stane se něco nám, nespadne střecha, nespadne na střechu něco?

Hlavou mi proletělo asi milion podobných myšlenek a nevěděl jsem, co si o tom myslet. Nevěděl jsem, zda cítí strach, napětí…

Je 0:02 a náš 19měsíční syn je se ženou u lednice… a má prostě hlad.

Nevěděl jsem, zda se mám smát, brečet. Zda si oddechnout a nebo být zklamaný, že žádné paranormální jevy se u nás prostě nedějí.

Tak si dáme ovocnou přesnídávku a jdeme do hajan. :)

Jaké "para"normální jevy máte u vás doma? :) Podělte se do komentáře. :)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz