Hlavní obsah
Umění a zábava

Víra v naději

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay - Kar3nt

Když na mne padne těžký splín, vše zahalí se v černý stín. Srdce mé bolestí se svírá a do duše mé se zlo vtírá.

Článek

Já nechci smutek, zlo ani splín,
chci plno barev a žádný stín.
Jak si však mohu pomoci,
když se jen zmítám v bezmoci.

Má duše si sama pomoci nedokáže
a pomocnou ruku nikdo mi neháže.
Však prý naděje umírá poslední,
mne nezbývá než věřit jen v ní.

Náhle se plamínek naděje vzňal
a světlo do duše mi dal.
Srdce mé teplem rozehřál
a stín barvami rozehnal.

Co tak náhlého stalo se,
že splín z duše vyhnal se?
Je to zázrak anebo dar,
že víra v naději nepřišla v zmar.

Co pomohlo mé bolavé duši?
Aniž to někdo jiný tuší,
byla to víra s modlitbou,
co před spaním říkám si s oblibou.

Ten nejvyšší mé duši požehnal
a smutek v ní zažehnal.
Mějte vždy víru v naději,
že Boží mlýny se na vás usmějí.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz