Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

„Máj, lásky čas,“ lákají internetové seznamky. Lže každý druhý

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: archiv autora

Brýle nenosím, mám modré oči a hnědé vlnité vlasy, píše o sobě seznamující se.

Květen klepe na dveře. Mnoho z osamělých žen a mužů se rozhodne konečně do toho praštit a najít si nějakou stálou známost. Internetové seznamky frčí, řeknou si mnozí, a tak otevřou své nové profily. Některým zůstanou jen oči pro pláč!

Článek

Kdo se vlastně na síti seznamuje a koho nechává počítač chladným? Bohužel nelze rozřadit přesně podle lokality ani věku či vzdělání. Naletí jak vysokoškolačky, tak inženýři, maturantky i vyučení.

Místo květinky obrněný transportér

Vzpomínám si, jak mně kdysi známá líčila, že jde na své první rande z internetu. Kdyby ji po druhém čaji nenapadlo, že si z ní asi někdo jen tak vystřelil, možná by tam seděla do dneška. To šlo ovšem o pravěk elektronického seznamování, dnes jsou někteří lidé protřelí daleko více a nedají si ani moc práce s maskováním svých podvůdků a lží.

„Chodím pravidelně do posilovny, postavu si udržuji v solárku,“ láká muže do své hřejivé postýlky paní, že se až člověk diví, proč se jen tak neprojde po náměstí, když se za ní stejně muži musí otáčet na každém rohu. Přijdete do kavárny a jste natěšení. Dveře v tu chvíli rozrazí dáma rozměrů malé šatní skříně a vy se divíte, že si to šine rovnou k vašemu stolku.

„Mám plno, čekám společnici,“ rozhodnete se zachránit stoličku u stolku. „To jsem ale přece já, Bolku,“ usměje se dáma, které chybí dva přední zuby a vy byste nejraději kytici, kterou jste přinesl své divě, vyhodil. V tomto případě jde „jen“ o ztrátu času, iluzí a peněz, pokud se rozhodnete do neznámé investovat ze soucitu dvě deci sody.

Šestiměsíční povídání báchorek

Jiná má známá zase objevila muže. Světák, rozvedený, s dvěma dětmi v pravidelném kontaktu. „Je takový rozumný,“ svěřovala se mně před první schůzkou, a tak jsem jí držel pěsti.

Jednou jsem ho dokonce viděl, když jsem ji přijel navštívit. Seděl se mnou u stolu a vyprávěli jsme si o naší práci, nezávazné téma: „Máme toho nyní hodně, začíná nám sezóna, klienti objednávají zboží na léto,“ dozvěděl jsem se něco z tajemství reklamní agentury.

Pak mu známá dala jako dárek krokoměr.

Asi po týdnu si povídali, co kdo dělal během dne, když byl každý v práci. Protože ráda chodí, ukazovala partnerovi, že ten den našlapala pět a půl kilometru. Jedním okem mrkla na přístroj na ruce svého objevu: „Ty jsi dnes neměl krokoměr?“ Chtěla se jen ujistit.

„Měl, vždyť vidíš, že ho mám na ruce.“ Tak se dozvěděla, že během dne nachodil 185 kroků. Někde bude asi problém, napadlo ji. Tak si naplánovala cestu kolem reklamky, kde její milý pracoval. Sice nechtěl, aby tam chodila, ale proč by ho mile nepřekvapila?

„Pan Novák tady už čtyři roky nepracuje,“ dozvěděla se po půlročním „randění“. Už se mu neozvala. On jí také ne.

Lidé se v zákrytu svého PC cítí anonymně, a tak se bez přímé kontroly snaží udělat lepšími. Když jim někdo sedne na lep a nevyjde to, nevadí. Zkusí to na dalšího. Někdo to bere jako zábavu, jiný jako zdroj obživy. V každém případě po podobných filutech zůstává v srdcích oklamaných nějakou dobu pusto, prázdno a otazníky. Proč jsem nalétl/a zrovna já? Ostatně, lže prý každý druhý…

Zdroj: https://feedit.cz/2018/02/13/lzi-a-sex-kaspersky-lab-odhalila-odvracenou-tvar-online-seznamek/

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz