Hlavní obsah
Lidé a společnost

Policie umí potěšit i v noci během zásahu. Strážníci uhasili nebezpečí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pexels.com

K havárii plynu stačí jedno škrtnutí.

Když je havárie, je havárie. Pokud uniká plyn, bývají často evakuovány činžáky nebo i celé čtvrtě ve městech. Nebezpečí je potřeba snížit na minimum. Výbuch může otřást základy široko daleko.

Článek

No a aniž bych to tušil, ocitl jsem se v blízkosti dění. Nebezpečí nikdo neavizoval předem. Předevčírem večer jsem si před jedenáctou v noci udělal osobní hygienu, odestlal postel a dělal vše jako vždy. Už jsem se chystal na kutě!

Zbytečné obavy o bezpečnost

Najednou zvonek. Domovní. Nikoho jsem nečekal, a tak jsem chvilku přemýšlel, jestli nejde o nějakého ochmelku, který se jen opřel u dveří o domovní tlačítka. Když jsem došel k domovnímu zvonku, nikdo už na dotaz nereagoval.

Převlékl jsem se do pyžama a těšil se do postele. Ovšem najednou zazvonil zvonek v bytě. Nikoho jsem nečekal. Do kapsy pyžamového kabátku jsem si dal kuchyňský nůž a šel otevřít. Kdo ví, koho to sem čerti nesou, říkal jsem si.

Anketa

Funguje obecní policie podle Vašeho názoru v případě ohrožení tak, jak má?
Ještě jsem se s podobnou situací nesetkal/a, nedovedu posoudit.
0 %
Jsou výborní, člověk se na ně může spolehnout.
0 %
Jsou na nic, umí jen rozdávat pokuty za špatné parkování.
0 %
Celkem hlasovalo 0 čtenářů.

Přede dveřmi byla hlídka strážníků pražské Městské policie: „Dobrý večer, sháníme někoho od vozu zaparkovaného před protějším domem.“ Byl můj. Kdo ví, kdo ho vykradl, napadlo mě a dobrá nálada zmizela.

Po odtahu auto vrátí bez pokuty

„Jde o únik plynu. Mohl byste, prosím, přeparkovat, abychom nemuseli nechat vůz odtáhnout?“ K součinnosti stačilo málo. Převlékl jsem se, vzal klíčky od vozu a šel nasednout do auta.

U něj jsem se potkal již s pohotovostí plynařů: „Snad se to dnes obejde bez výbuchu,“ řekl jsem optimisticky. „Skoro vždycky, jsme šikovní, ale máme hlášenu poruchu a Vy stojíte na uzávěru,“ dozvěděl jsem se.

Nastartoval jsem a poodjel kousek stranou. Zásah byl nejspíše účinný, ráno byl protější barák na svém místě a ani mé auto nebylo ani škrábnuto. Kdybych nebyl na místě, bylo by zajištěno, odtaženo a zdarma vráceno, vysvětlili mně.

V případě havárie plynu hrozí výbuch. Když nenastane, je vše ok. Pokud by k němu došlo, neobešel by se nejspíše bez škody na majetku nebo i zdraví. Jsem rád, že výjezd pohotovostních složek zabezpečil i můj automobil. Oceňuji rychlost a spolehlivost.

Zdroj:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz